Egy forró nap

Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ CserkeszőlőCserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ Cserkeszőlő a térképen

Átlagos 2017. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 29.
Egy forró nyári napot választottunk. A férjem már régen kíváncsi volt a fürdőre. Fizetős a parkoló! Nagyon jó a víz, amit több hőfokon is ki lehet próbálni, mi a közepeset választottuk. Kellemes hely, barátságosak az emberek. Nagy területen fekszik, érdekes a "ponyvacsúszda", máshol még nem találkoztunk ilyennel. Bár semmi extrát nem tudok a fürdővel kapcsolatban megemlíteni, egy kellemes napot töltöttünk ott.
Negatívum még a parkoláson kívül, hogy a napozó padokat csak a központi épülettől lehet bérelni, és el kell húzni oda- esetleg a strand másik végébe!- ahol fürdőzni szeretnénk.

Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ további értékelései

2023.10.13a párjával
Kihagyhatatlan
Kültéri medencék hőfoka megfelelő,ami tetszik,hogy van köztük langyosabb és 38 fokos is , a "dögönyöző" nagy vízoszlopok erőssége messze egyedülálló az országban ,az egyéb gyengédebb élményelemek hatása felér egy teljes testmasszázzsal! Nagyszerűen ellazulunk és kikapcsolódunk! A bőrt is ápolja...
2023.09.22gyerekekkel
Gyógyvizes medencék minden formában,kicsiknek,nagyoknak és együtt élvezhettük a jótékony víz erejét. Hangulatos élmény elemek a testi lelki felfrissüléshez. Bőséges éttermi kínálat,finom ételekkel,elérhető áron. A gyógyulni vágyóknak kezelési lehetőség télen-nyáron.Nagyon jól éreztük magunkat!...
2023.08.06családjával
Kihagyhatatlan
Az elmúlt években többször megfordultunk Cserkeszőlőn, a strand miatt is egyre többet járunk vissza. Tavaly novemberben, idén márciusban, majd augusztus elején jártunk itt. Novemberben a korai sötétedés után a kivilágított kinti termál medence rendkívül hangulatos volt,, az öltöző is alapvetően...