Ez a hely egy tévedés!

Vígmolnár Csárda CsopakVígmolnár Csárda Csopak a térképen

Gyenge 2015. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. június 2.
Ez a hely egy tévedés! Tévedés azt hinni, hogy ha valami már megy akkor menni fog, ha a Borbás Marcsi járt itt akkor bármit megtehetünk..Nem egyszer jártam itt, sajnos nem én döntöttem a helyet illetően, így kénytelen voltam menni.
A húsleves egy vicc! Pár kósza répa úszkál a felejthető lében. A csirkemell rokfortos körtével pürével megérdemelte volna hogy lefotózzam, hogy megmutassam egy fülét vakarászó ötöd rangú étteremben sem készít ilyet a szakács!Száraz volt mint a fájdalom, a püré a mikrózástól megbőrösödött, tragédia! Fogas dupla panírban...hát mondjuk rá hogy elment, csak az ár érték nem passzol.Harcsa halászlé..na már most, aki jártas a halászlevekben az érzi, hogy mikor látott a lé is harcsát vagy csak a sima valamilyen halakból készült lébe teszik a harcsahúst. Itt az utóbbit kapod...tudok én jó helyet ahol igazi halászlé van :-)Túros tejfölös palacsinta serpenyőben, mit képzelek én gourmet? HÁt azt hogy egy jó szaftos tucsogós palacsinta jön, valamilyen különleges formában tálalva, vagy egyszerűen csak megkenve, sisteregve egy régifajta zománcosban. Hát nem ..illúzióromboló. Két feltekert palacsinta, simán csak tálalva a hideg serpenyőben, porcukrozva. Minden ételnek jaj de sikkes neve van, ilyenek vagyunk mi a Vig Molnár csárdában, sikkesek kérem, de annyira felületesek. Lehet hogy sikkes ide szép autóval begurulni, ebbe a szép épületbe, de amit kapunk az gyalázat!
A pincérek pedig megvan hogy kikkel kedvesek...
Még jó, hogy van sok szépautós pösti akikből megél az étterem...

Vígmolnár Csárda további értékelései

2020.11.24gyerekekkel
Októberben egy hétfői ebédhez választottam a helyet.Sokszor láttam hogy a parkolója tele van úgy gondoltam jólehet. Nem is csalódtunk. Délre foglaltunk asztalt amit jól tettünk mert 1órára megtelt a fedett kerthelység. Az étlap magyaros ételeket kínál az adagok is jók.10-en voltunk mindenki...
2019.10.19a párjával
Már régóta szemezgettem a hellyel, de csak az idén volt alkalmam betérni az étterembe. Finom rozéfröccsöt ittam a nagy nyári melegben míg kihozták az ebédünket. Nagy örömünkre egy igazi magyaros, nyári étel töltöttpaprika is volt. Igaz, már ízvilág az édesítés terén, mint amit odahaza készítek....
2019.06.02gyerekekkel
A Vígmolnár csárdára a Top 100 Dining Guide kalauz hívta fel a figyelmem, egyébként vélhetően benne vannak egyéb balatoni kalauzokban is. A terasz rendkívül hangulatos, a beltér is megnyerő, a kiszolgálás kitűnő, az árak helyhez mértek, mi nem tartottuk őket elrugaszkodottaknak. Kértünk egy...