Moslékot kaptunk a délibábban!

Délibáb Ételbár DebrecenDélibáb Ételbár Debrecen a térképen

Szörnyű 2015. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. január 18.
Sajnos én nem tudok ilyen jókat leírni erről a helyről,egy szombati napon jártunk itt a családommal,dugig volt a hely,fél órát kellett várni a helyre,másik 40 percet az ételre,2 húsleves,2 milánói,2 brassói,a húslevest potom 40 perc után ki is hozták,az enyém tűz forró volt a lányomé jég hideg,a milánóira fogalmam sincs miért kellett ugyanennyit várni hiszen az amit kaptunk,kritikán aluli,kifőtt tészta leborítva konzerv melegszendvics krémmel,ráreszelve egy kis sajt,sem én sem a lányom,nem ettük meg,két villánál többet képtelenség volt enni belőle, annyira undorító volt, hogy ilyet képesek voltak felszolgálni,arról nem beszélve hogy ez is hideg volt,(40 perc nem volt elég felmelegíteni azt a szart amit kaptunk,)a férjemék brassóiját is inkább hagyjuk,húst sajnos sokat nem látott,sőt szinte semennyit,tele borítva borsóva,meg valami szósszal,a sült krumpli meg égetve a széle,4 főből csak kettőnek jutott fém evőeszköz,mi a lányommal már csak műanyagot kaptunk,sőt nem vettük észre a szalvéta között az egyik műanyag villát,és a férjem elment kérni mégegyet,mire a "pincér" felháborodva kirontott az aztalhoz és elkezdte a szalvéták között keresni az egyszem műanyag villát,és mikor meg lett diadal ittasan közölte,hogy ni-ni mégis csak megvan!!! Hűha,jobb helyeken kiraknak egy vagonnal,és annyit vehetsz amennyit gondolsz,ahelyett hogy a férjemnek oda adott volna egy sz...s [moderálva - a szerk.] műanyag villát képes volt tüntetőleg asztalhoz jönni és bebízonyítani hogy ott a villa!Csak kikerekedett szemekkel néztük,hogy mi történik,tény és való hogy szombatdél volt, tumultus,nem győzték a forgalmat,-szerintem konzerv melegszendvics krémes spagettit is azért kaptunk mert nem volt elég kapacitás,de ez nem mentség, velem még olyan nem sűrűn fordúlt elő hogy 4000 ft-ért éhen maradjak ,és pláne hogy az ételből ne egyek és otthagyjam érintetlenűl! Gusztustalan és undorító amilyen ételt és amilyen kiszolgálást kaptunk! Akik pedig agyon ajnározzák ezt a helyet örüljenek és tegyék össze a két kezüket,hogy még nem futottak bele ilyen káoszos,zsúfolt,ideges légkörű,étkezésbe ahol alapanyag híján,a moslékot etetik meg az emberrel! Gratulálok,ezután nagy ívbe elkerüljük,családommal ezt a helyet,mert éhesen és csalódva mentünkn haza -ENNI!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Délibáb Ételbár további értékelései

2023.08.15családjával
Azoknak ajánlanám, akik szeretnek olcsón, gyorsan finomat enni. Az étterem a Nagytemplomtól kb. 50 méterre található. Nem sok csillagos hely, a pultnál kell ételt rendelni, de a felszolgált fogás nagy adag, olcsó, és gyorsan kihozzák. Kedvencem a Házi cordon-bleu burgonyapürével. A fiam a...
2019.07.24családjával
Visszatérő vendégek vagyunk a párommal. A belváros szívében, a Nagytemplom szomszédságában található. Nemrég a családunkat is elhoztuk ide. Nagyon finomak az ételek, sok fajtát kipróbáltunk már. Bőséges adagot adnak mindenből. Kedvencem az eperkrémleves és a gyros tál. A limonádéjuk és a kv is...
2018.08.27a párjával
A hosszú hétvégére utaztunk Debrecenbe. Már sok éttermet kipróbáltunk a városban. Mivel aug. 19.-én vasárnap voltunk ott nem sok lehetőség nyílt megfizethető, viszonylag gyors ebédelésre. Ekkor találtunk rá ismét a Délibábra. Az étteremben kellemes, halk zene mellett lehet fogyasztani. A...