Lecsúszott minőség.

Cascade Barlang- & Élményfürdő DemjénCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén a térképen

Kihagyható 2020. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 19.
Páréve voltunk itt először, akkor még csak a kültéri strand működött. Szuper volt minden, nem volt tömeg, parkolóhely bőven, ételek elfogadhatóak. Aztán megnyitott a barlang, ami nyitás után nagyon szuper volt, viszont vonzotta a népet.
Az elmúlt hétvégén ismét felkerestük a helyet. Háát nagy csalódást okozott. Kezdve azzal hogy nincs elég parkoló. A személyzet kedves segítőkész, de sajnos ezzel az össze pozitívumát el is mondtam.
Az étteremben frissensült jelzővel, gagyi fagyasztott dolgokat adnak műanyag tányéron horror áron. Természetesen ugyanez igaz az italokra is. Ülőhely alig, az asztalok piszkosak, pedig a cov miatt sürübben kéne takaritani. Bele se merek gondolni milyen lehet a ritkább takarítás.
A medencék egyébként nem rosszak, de a nagy tömeg miatt nem kellemes élmény bennt lenni. Nem idevaló, utcai ruhában fürdő vendégek. Igaz, az igénytelen viselkedésről nem a fürdő tehet, de sajnos ezis jelentősen hozzájárul ahoz hogy lebeszéljek mindenkit a helyről.
Sajnálom ha bántó negatív kritikám, de ez a személyes tapasztalatunk. Többet ide biztosan nem megyünk.

Cascade Barlang- & Élményfürdő további értékelései

2023.09.22a párjával
Bár az árak kicsit borsosak, és nem a legtisztább a környezet, de nekünk összességében tetszett. Nem mondom, hogy visszatérünk, de érdemes legalább egyszer kipróbálni. A víz kicsit hideg, de van egy hangulata, ami feledteti a kellemetlenségeket.
2023.07.20gyerekekkel
Időpazarlás
Tegnapi élmény: 3 főre 25.000 Ft-ért egy ócska, igénytelen, borzalmas, piszkos fürdő. Használhatatlan öltözőszekrények. Mindenhol bokáig érő víz. Takarítás nincs. Plusz 10.000 ft-ért semmitmondó ebéd, étteremnek csúfolt útszéli büfében (megjegyzem, vannak útszéli büfék, amiknek a szolgáltatása...
2023.03.31a párjával
Nem tudom ki hogy van vele, de nekünk már az első benyomások rosszak voltak. Általában, ha fürdőbe megyünk, akkor a reggeli órákba tesszük. Itt bizony kár volt, mert csak 10:00 - kor nyit. Persze én vagyok a hülye, mert tájékozódhattam volna előre a nyitvatartásról, az árakról, de nem tettem....