Megéri betérni egy útközbeni étkezésre

Hétvezér Csárda DormándHétvezér Csárda Dormánd a térképen

Kiváló 2018. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 13.
Poroszloról hazafele, még az M3-as autópályára való felhajtás előtt úgy döntöttünk a családdal, hogy betérünk egy ebédre. Jó döntés volt. Benn ültünk le, nem volt melegebb, mint a kerthelyiségben, de sajnos hűvösebb sem. Jól esett volna egy kis hűs. A tisztasagra azért adtam négy szívet, mert sajnos vannak benn legyek. Ezen os segítene, ha klimatizált lenne az ézterem és nem kellene ajtót, ablakot kitárni.
Azonban az ételeket gyorsan kihozták. A gyümölcsleves gazdag volt, hidegen tálalva nagyon ízletes volt. Könnyű ebből rosszat választani, itt finom volt. A Jókai bablevest is finoman készítik el. A második fogás is hamar érkezett. A kétszemélyes csülöktál hatalmas adag, és nagyon jól készítik. A hús puha, kellemes illatú, gusztusos és kicsontozva kerül a tálra. A köret is finom. Sajnos a káposztasaláta el volt sózva, ez az egy negatívum az ételeket illetően. A rántott sajtos gyerekmenü is kiadós, finom. A kijevi csirkemell és a girosztál is ízlett a gyerekeknek, mindet megették, pedig nem volt kevés. A kiszolgálás is jó, figyelnek a vendégre, egy-egy kedves érdeklődés arról, hogy hogy izlik az étek, nincs tolakodó italtukmálás, azonban, ha kér a vendég, gyorsan meg is kapja a rendelést. Az árak is rendben vannak. Öten, két kör itallal 15e Ft-ot fizettünk, pár napja egy hasonló ebédért Parádfürdőn majd’ 10e Forinttal fizettünk többet, igaz, ott palacsinta desszertet is ettünk.
Van bankkártyás fizetés, ami ma már igen fontos szempont.
Ajánlom másnak is, remélem minden betérő hasonlóképp megelegedéssel tud étkezni egy jót.

Hétvezér Csárda további értékelései

2022.10.01barátokkal
Átutazóban voltunk Barátokkal! Mindenki meg volt elégedve az ételek minőségével, mennyiségével és a kiszolgálással egyaránt! Csak ajanlani tudjuk a helyet! Köszönjük szépen!
2022.08.24a párjával
átutazóban jártunk arra, véletlenül láttuk meg az éttermet, gondoltuk kipróbáljuk. A választék elégséges volt, halat akartunk enni, volt is, kellemes csalódás volt, mert nem vártunk sokat, ehhez képest nagyon finom volt az étel. Gyorsan megsütötték,és kihozták. a teraszon fogyasztottuk el. a...
2021.08.09a párjával
Útközben itt álltunk meg ebédelni, pont időben érkeztünk, még volt szabad hely a kinti terasz részen. Forgalmas út mellett van az étterem, ezért nagyobb a zaj a megszokottnál, de még az elviselhető kategória. A választék bőséges, nehéz volt a választás. Babgulyás és csirke brassói kovi ubival,...
Boglárka Panzió-Étterem Mezőkövesd - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
Boglárka Panzió-Étterem Mezőkövesd
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron