Nyaralás

Várkapitány Étterem DrégelypalánkVárkapitány Étterem Drégelypalánk a térképen

Kiváló 2015. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. november 10.
Mi a nyáron egy hetett töltötünk Drégelypalánkon 4 en , Minden nap betértünk ebedélni , Isteni finom volt a menü, Hangulatos, családias, meghitt étterem, nagyon finom ételekkel megfizethető áron az ország egyik legszebb községében!Minden friss volt és negyed órán belül meg is kaptuk rendelésünket

Várkapitány Étterem további értékelései

2022.06.27a párjával
A mai gyönyörű nyári napon kellemes helyen jrtunk megebdeltünk egy kivló hzias ebdet kínáló tteremben ez a Vrkapitny tterem visszatrünk mg!
2020.09.30gyerekekkel
Egy hétköznap ebédidőben érkeztünk a vendéglőbe, négy felnőtt és két kicsi gyerek. Miután a környéken közel s távol ez volt az egyetlen étterem, ami üzemelt is, más választásunk nem lévén ,itt szándékoztunk ebédelni. A nagy teremben senki nem volt rajtunk kívül, de a terített hosszú asztal egy...
2020.06.28gyerekekkel
Drégelyvár romjainak meghódítása után sok kirándulóhoz hasonlóan mi is a Várkapitány éttermet választottuk egy késői ebédre. A faluban elhelyezett útbaigazító táblákat követve könnyűszerrel megtaláltuk az éttermet. Köreinkben kisebb izgalmat adott, hogy a bejárat előtt több mint 20 motort...