Utolsó esély

Casa Marina DunakesziCasa Marina Dunakeszi a térképen

Szörnyű 2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 10.
Üres étterem fogadott amikor megérkeztünk, ott tartózkodásunk alatt sem érkezett senki. Amivel nem volt gond: a pincér rendes és profi volt. A csapolt vörös sör finom.
Amivel gond volt az elsősorban az étel és ez nagy baj. A margherita pizza tésztája nyers, a paradicsomszósz helyett ketchup szerűség, mozzarella helyett jó esetben trappista, rossz esetben valami trappista utánzat. Cézár salátával szerencsénk volt, hogy külön kértük a szószt, ugyanis volt valami kesernyés mellékíze, mintha valamelyik összetevője romlott lett volna. A zöldség egyébként friss volt benne, ez pozitív. A juhtúrós spenótos csirkére valami besamel szerű mártás volt sütve a minimális juhtúró és spenót mellett. A csirke íze, mint amit vegetába forgattak, miután kisütötték. A majonézes kukoricasaláta meleg volt. Az ásványvízhez adott pohár koszos.
Kb fél éve nagyon jót ettünk itt, és voltak is sokan az étteremben. Barátainknak is ajánlottuk, akik romlott ételt kaptak, mi ennek ellenére adtunk még egy esélyt. Dunakeszin nincs jó étterem, de annál azért szorosabb a mezőny a környéken, hogy ilyen vállalhatatlan minőséget kapjon a vendég.
Tisztaság:Gyenge

Casa Marina további értékelései

2019.11.15barátokkal
Évek óta, napi szinten elmegyek előtte, de csak most vettük rá magunkat, hogy kipróbáljuk. Úgy hírlett, hogy nagyon drága. Szerintem átlagos, ahogy általában minden. Kicsi a hely, de nem volt zsúfoltság. Olvastam, hogy a pizzát többen lehúzták, de mi szerencsére nem ezt a vonalat választottuk,...
2018.08.02családjával
Nagyon finom ételek, többször voltunk már itt, sosem csalódtunk. Mai estén a teraszon foglaltunk helyet, másik két családdal, és a pincében levő konyhából az egyik szakács tombolása hallatszott ki. Először vicces volt, aztán már nem. Az egyik asztalnál megelégelték és szóltak a felszolgálónak. A...
2017.07.13családjával
Családi vacsorára mentünk el hatan a Marinába, mivel közel volt. Kíváncsian vártam az estét, addig csak naponta jártam el előtte. Mindenki mást rendelt, többé- kevésbbé elégedett volt a család, engem kivéve.Elég sokat kellett várni, de még így is íztelen , sótlan volt a hal, amit kértem. Az adag...