hévégi családi ebéd

Sári Csárda DunakilitiSári Csárda Dunakiliti a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 1.
Hallottunk már jót és rosszat is a helyről...! Személyes tapasztalatunk: széles választék, finom ízek, gyors kiszolgálás (pedig vasárnap ebédidőben voltunk), udvarias személyzet. Négyéves kislánnyal és a nagyszülőkkel voltunk mindenkinek tetszett és ízlett minden. Gyerekeknek egyből színes ceruzákat és kifestőt hoztak, hogy lefoglalják magukat, de szerencsére nem is kellett sokat várni az ebédre. Ebéd után kellemes sétát tettünk a parkban, játszótér és az állatsimogató feltette az I-re a pontot.
Sári Csárda Dunakiliti - Egyéb

Sári Csárda további értékelései

2023.04.08a párjával
Úgy jutottunk a Sári Csárdához, hogy falvakon keresztül zárva volt minden. De tényleg, már vagy 4 vagy 5 helységen át kopogtunk, próbálkoztunk, kilincseltünk, vagy zárva volt, vagy már nem adtak enni. Ez biztos, hogy szerdán volt, mert a Kék Duna Lipóton szerdán van zárva, és ott is próbálkoztunk...
2022.03.26a párjával
Dunakilitin wellnesseztünk és a vacsoránkat itt költöttük. Nagyon fenséges és bőséges adagokat kaptunk. Első este megállapítottuk, hogy ha közelebb laknánk, nagyon gyakran látogatnánk a helyet. A pincérek nagyon lazák és viccesek, ugyanakkor profik is. Leírhatatlanul jó a konyha, aki teheti,...
2020.08.07családjával
.. pedig nem szeretem a csárdákat, a magyaros éttermeket. Ahogy többen leírták, a Sári csárda nagyon szép helyen található. Ezt különösen élveztük, mert alig volt vendég. Ez a hely hatalmas, egyszerre több esküvőt is tudnak szervezni, ehhez képest most egy-két asztalnál ültek. El tudom...