Sári csárda

Sári Csárda DunakilitiSári Csárda Dunakiliti a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 12.
Múlt héten párom húga férjhez ment és a lakodalom Dunakilitin a Sári csárda sátrában volt megtartva. Gyönyörűen fel lett díszítve, a kiszolgálásra panaszkodni nem lehet, a picérek udvariasak és segítőkészek voltak. Az ételek finomak, szépen voltak tálalva és jó melegek. A tisztaság is megfelelő. A környezet gyönyörű. Ideális a fotózásra is. Csak ajánlani tudom ilyen jeles eseményekhez!
Sári Csárda Dunakiliti - Belső

Sári Csárda további értékelései

2023.04.08a párjával
Úgy jutottunk a Sári Csárdához, hogy falvakon keresztül zárva volt minden. De tényleg, már vagy 4 vagy 5 helységen át kopogtunk, próbálkoztunk, kilincseltünk, vagy zárva volt, vagy már nem adtak enni. Ez biztos, hogy szerdán volt, mert a Kék Duna Lipóton szerdán van zárva, és ott is próbálkoztunk...
2022.03.26a párjával
Dunakilitin wellnesseztünk és a vacsoránkat itt költöttük. Nagyon fenséges és bőséges adagokat kaptunk. Első este megállapítottuk, hogy ha közelebb laknánk, nagyon gyakran látogatnánk a helyet. A pincérek nagyon lazák és viccesek, ugyanakkor profik is. Leírhatatlanul jó a konyha, aki teheti,...
2020.08.07családjával
.. pedig nem szeretem a csárdákat, a magyaros éttermeket. Ahogy többen leírták, a Sári csárda nagyon szép helyen található. Ezt különösen élveztük, mert alig volt vendég. Ez a hely hatalmas, egyszerre több esküvőt is tudnak szervezni, ehhez képest most egy-két asztalnál ültek. El tudom...