Halászcsárd

Dunagyöngye Halászcsárda DunaújvárosDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros a térképen

Kiváló 2014. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. június 15.
Nem jártam ott annyira sokat,de nagyon jó maga az étterem,a hangulat, és nem utolsó sorban az ételek!Ott ettem elöszőr harcsát,de úgy volt elkészítve,hogy az ember soha el ne tudja felejteni az ízét!Máskor is visszamennék csak sajnos már nem nagyon van időm rá!A legjobban a halászlé tetszik,hogy mini bográcsban tálalják!

Dunagyöngye Halászcsárda további értékelései

2022.06.12családjával
Tegnap Dunaújvárosban nosztalgia kirándulást tettünk. 13:15-kor ebédidőben lementünk a DUNAGYÖNGYE halászcsárdába. Mi tudatlan vidékiek.( Budapest,Üröm) Nem tudtuk, hogy ide csak helyfoglalással lehet bejutni. Na, az ott álló vendéglátós "uraktól" azonnal megkaptuk az eligazitást. Nem az a baj,...
2022.01.25a párjával
Hétfőn nyitva tartó éttermet kerestünk a környéken, ezt találtuk a neten. A halételek finomak, jók voltak, a harcsapaprikás túroscsuszával a pincér szerint bőséges adag, szerintünk közepes volt. És a meglepetések. Az étlapon "persze nem vettem észre a 12 százalék felszolgálói díjat, így a...
2019.09.22a párjával
Rácalmási kirándulás után itt ebédeltünk, és egyáltalán nem bántuk meg a választásunkat. Könnyen megtaláltuk az éttermet, bár egyáltalán nem vagyunk ismerősek Dunaújvárosban. Ifjúsági sziget, a környéken retró, lepattant épületek, Duna-part, csendes, nyugis környezet. A halászcsárda meglepően...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Nyaralás Duna Relax módra
Nyaralás Duna Relax módra
06.21-08.31.
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással