Kiváló 2019. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 21.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Sokadik alkalommal jártunk itt, a szokásos módon meg vagyunk elégedve, a hosszú hétvégére tekintettel elég nagy volt a zsúfoltság, de erre számítottunk is. Amin javítani lehetne, az a kommunikáció a személyzet tagjai között. Először is a sokadik foglalást sem sikerült úgy abszolválni, hogy a dátum/éjszakák száma/fő adatok közül valahol el ne csúszott volna a rendszer. A visszaigazolásban mint VIP vendégeknek megígérték a welcome bekészítést, viszont mégis elmaradt, kérdésünkre kiderült, mégse vagyunk VIP vendégek, a VIP kártyánk bevonás alatt. Csak két főre ágyaztak, aztán kiderült, hogy a mellette lévő szobát készítették be 3 főre, valaki valakivel tévesen kommunikált. Ezek persze apróbb hibák, tisztában vagyok, hogy munkaerő hiány van a szakmában, de egy nagyon pici odafigyeléssel elkerülhetők lettek volna.
A kávé elég gyenge a reggelinél,de kevés helyen lehet finomat inni a kávéautomatából.Ezt is csak azért említettem,hogy ne legyen minden tökéletes.Számomra ez lényegtelen,nyilván lehet kérni finom kávékat is.A Welnes részleg esetleg lehetne nagyobb,a szálloda nagyságához képest,de azt a kevés időt...
Kedves , udvarias, előzékeny, segítőkész személyzet. Hét közepén viszonylag kevés vendég volt, de a vacsoránál és reggelinél bőséges választék volt. Többször voltunk más wellness hotelben is, Egerbe visszajáró vendégek vagyunk, mert ez a hotel ár - érték arányban a legjobb. A városban sok a...
Tizenéve(talán húsz is)visszatérő vendégek vagyunk,az elvárásunk mindig teljesül,most akadt egy egyészségügyi probléma,a szálloda recepcióján maximális segítőkészséget tapasztaltam, korrektek,kedvesek,érdeklődőek voltak a továbbiakban is,Ugyanez mondható el a személyzet tagjaira is. Mégegyszer...