Amikor a minőség porba hul

Saliris Önkiszolgáló Étterem EgerszalókSaliris Önkiszolgáló Étterem Egerszalók a térképen

Gyenge 2023. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. január 5.
Az elmúlt 10 évben rendszeres látogatója voltam a fürdőnek. Kifogástalan volt az étterem kínálata és a kiszolgálás minősége is. A mai napon döbbenten tapasztaltam hogy az étterem melletti büfé megszűntették és az étterem területét is lecsökkentették ellenére, hogy idáig is folyamatos sorbaállás mellett lehetett ebédelni. Ma egy csütörtök délutánon két alkalommal is próbáltunk ebédelni de a közel 10
méteres sor láttán mindkétszer visszafordultunk. 16 óra előtt pár perccel ismét visszamentünk, gondoltam lement a tömeg és talán ülőhelyet is találunk. Közölte a szakács hogy semmiféle étellel nem tud szolgálni mert fél 5 kor el kell hagyniuk a munkaterületet és már áramtalanították a konyhát, pedig a kiírás szeri 5-ig üzemel az étterem. Az is méltatlan hogy a 4 konyhai alkalmazottra kb 500 vendég jut. Nem biztos hogy a gyerekekkel legközelebb még ide jöjjünk.
Hangulat:Szörnyű

Saliris Önkiszolgáló Étterem további értékelései

2020.11.22gyerekekkel
Ahogy többen is említették már a korábbi értékelők közül, a meglehetősen drága és elegáns Saliris-komplexumban található egy olyan hely, ahol tiszta, kulturált körülmények között korrekt áron lehet finom ételeket enni. A fürdő szálloda felőli bejáratánál, a kávézó mellett található ez az...
2019.01.17barátokkal
Jót bárki tudna írni a Salirisről. Én most egy hibára, és annak gyors megoldására reflektálok. Baráti társasággal voltam. A svédasztalos vacsora volt kifogásolható. Nem is annyira a választék, hanem inkább a minőség. A gyümölcs kategória egyes darabjai leginkább a "hűtőházi hulladékra"...
2017.06.01a párjával
A fürdő legolcsóbb helye. Párommal 3200 Ft-ból ebédeltünk meg, ami magába foglalta a főételt, a salátát és a desszertet. Az ételek finomak. Gyakorlatilag annyiért adták a főételt, mint a bárban a limonádét... Az adagok bőségesek. A fürdő első emeletén található az étterem, az étkező része elég...
Kék Laguna Wellness Apartmanok Egerszalók - Napi árak reggelivel
Napi árak reggelivel
2024.09.01-ig
Kék Laguna Wellness Apartmanok Egerszalók
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron