Hirtelen felindulásból

Branco Steak House ÉrdBranco Steak House Érd a térképen

Kiváló 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 9.
Egy nagyon elfoglalt hét után, a szombati vásárlás után estünk be az étterembe, mivel úgy éreztem, energiám nulla, főzni képtelen vagyok. Mivel decemberben már társasággal jártunk itt és meg voltunk elégedve, nem volt kérdés, hogy hova menjünk. Mivel akkor nyitott az étterem, rajtunk kívül egy pár volt. A felszolgáló nagyon kedves volt, felhívta a figyelmüket az étterem aznapi ajánlatára, és minden kérdésünkre készséggel válaszolt. Pillanatok alatt hozták az ebédet, ami most is nagyon ízletes volt. Rajtam kifogott a második fogás, de rögtön becsomagolták és hazahoztuk. Mire befejeztük az evést (ami csak háromnegyed órát vett igénybe), már tele volt a Steak House. Nem egy olcsó étterem, de lehet azt mondani, hogy a minőséggel egyenes arányban van az ár. Szívesen ajánlom másnak is az éttermet.

Branco Steak House további értékelései

2022.01.26egyedül
Évek óta Érd legjobb éttermeként tartják számon, én is régóta szerettem volna már ide eljönni, de vagy rohanásban, időhiányban voltam, vagy előtte más helyeken már beettem annyira, hogy egy steak már pluszban nem fért volna belém. Ahogy a hely neve is jelzi, ez egy igazi steakhouse, az étlapon...
2018.04.03családjával
Az árakkal tisztában voltam,mert előtte megnéztem a netes étlapot.Az ételek finomak voltak,a kiszolgálás is jó volt.Ami nem tetszett:Kérdésünkre hogy el lehet-e feleztetni a desszertet nem mondták hogy két fél adagot fognak kiszámlázni ami lényegesen drágább,de azt hiszem ami tényleg felháborító...
2017.08.20a párjával
Általában évenként 1x-2x látogatunk el ide, ha steak-et akarunk enni és nagyon ki vagyunk éhezve rá, mert mint ismert, a jobb steakek nem kis adagok. Tanácsos előre foglalni, ha asztalt akarsz kapni, főként hét végén. A tapasztalataink azonosak az utóbbi években, a színvonalat tartják, sajnos...