Szülinapi ebéd a családdal !

Centrál Borház Étterem ÉrdCentrál Borház Étterem Érd a térképen

2017. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 26.
Családi ebéd volt vasárnap a szülinapomra.
Remek volt a kinálat, mindenki megtalálta a kedvére valót. Majdnem mindent megkóstoltunk, nagyon izletes finom volt minden.A saláták nagyon jól voltak elkészitve, a húsokról nem beszélve az isteni volt.
Egy kisebb galiba volt, hogy hideg volt a burgonyapüré és a rántott csirkemell, de jelezve azonnal intézkedtek sűrű elnézés közepette.
A felszolgálók készségesek, nagyon kedvesek. A házi limonádé nagyon finom volt, de egy kicsit kevesebb jégkocka is elég lenne bele, legközelebb úgy fogom kérni, hogy csak fele jégkocka legyen benne.
A szakácsoknak külön köszönet az istenien elkészitett ételekhez, a rántott húsihoz, a a bugaci pecsenyéhez, a rántott csirkemellhez és a köretekhez. Ja és a hal is nagyon finom volt.
Köszönjük szépen, legközelebb is meglátogatjuk ezt a helyet, ajánljuk másoknak is.

Centrál Borház Étterem további értékelései

2020.09.01barátokkal
A Centrum borház, mint a hely felszolgálójával közösen megállapítottuk, nem borház, borkínálata nem átlag feletti. A kellemes teraszon ültünk le, reggeli órában, így csak tükörtojást kértünk, ami korrekt volt, az egyiknek kifolyt a sárgája, amikor beleütötték a serpenyőbe. A mellé adott kenyér...
2018.08.02a párjával
Hétfői napon voltunk. Ebédelni indultunk (direkt ide). Én most voltam második alkalommal. Az ebéd választéka kissé szegényesnek tűnt, de az, ami volt, jó ízű, és jól elkészített. A kantoni sertés telitalálat, és a grillezett zöldség, valamint a tócsnihoz hasonlóan elkészített burgonya, kitűnő...
2017.08.17egyedül
Központi elhelyezkedésű - találó, bár nem valami fantáziadús névadás - étterem, egyúttal az emeleten egy panzió is működik. Reggel 8-tól már reggelizni lehet, nemcsak szállóvendégeknek, majd 12-15 óra között svédasztalos büféebédet kínálnak eléggé verhetetlen áron, 1400 Ft-ért. Sőt, még ebben is...