A másik cukrászda jobban bejött

Korona Étterem & Cukrászda ÉrdKorona Étterem & Cukrászda Érd a térképen

Átlagos 2017. márciusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 6.
Az Osváth családhoz köthető másik cukrászda - a diósdi Erzsike mellett -, amely már évtizedek óta működik itt Érd egyik nagy forgalmú útja mellett. Egy elég nagy komplexumról beszélünk, a cukrászda funkció mellett étterem-kisvendéglő, sok asztal, különterem, terasz.
Eléggé retró hangulata van az egésznek, és olyan személytelen, arctalan.
A süteménykínálat nem volt olyan széles, mint a diósdi egységükben, viszont az árak egységesek. Március ellenére vagy 15 féle fagyit árusítottak. Egy gombóc őszibarackot kértem (220 Ft), ami nem volt rossz, de katartikus benyomást sem tett rám. A kiszolgálás gépies, pedig nem is volt tömeg (hétköznap délelőtt). A tölcsér olcsó ostya.
Korona Étterem & Cukrászda Érd - Külső képKorona Étterem & Cukrászda Érd - Külső képKorona Étterem & Cukrászda Érd - Külső képKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étlap/itallapKorona Étterem & Cukrászda Érd - Külső képKorona Étterem & Cukrászda Érd - BelsőKorona Étterem & Cukrászda Érd - Külső képKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étel/italKorona Étterem & Cukrászda Érd - BelsőKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étel/italKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étel/italKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étel/italKorona Étterem & Cukrászda Érd - Étel/ital

Korona Étterem & Cukrászda további értékelései

2017.04.13a párjával
Régen jártam az étteremben, jó véleményem volt. Ezért mentünk ketten egy ünnepi ebédre, bár ne tettük volna. Szűzérméket Kedvessy módra rendeltünk, a hús combnak tűnt, kérgesre, keményre sütve, az ígért libamáj helyett csirkemáj került rá, a hozzá kért bor egyszerűen fáradt volt. Kerüljék el...
2016.06.28gyerekekkel
Tavalyi érdi látogatásunk vezérmotívuma a cukrászda volt, egyikből kijöttünk a gyerekekkel, másikba betértünk. Elég jól bírták. A Korona cukrászda volt a második meglátogatott hely, ez voltaképp egy fedél alatt söröző, étterem, cukrászda és fagylaltozó. Mi ezutóbbi funkciót próbáltuk ki s...
2016.05.20gyerekekkel
13 fővel voltunk ebédelni, előre rendelt négy személyes tálakat kértünk, illetve leveseket. A tálakon a húsok fele kőkemény és száraz volt sajnos. A levesek egy része finom volt, ellenben a húsleves rendkívül híg, felvizezett. A kiszolgálás kelletlen, szinte haragos. A végén bankkártyával...