Drága és száraz torta

Pataki Cukrászda ÉrdPataki Cukrászda Érd a térképen

Szörnyű 2017. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. április 3.
Rengetegszer jártunk a cukrászdában régebben. Mostanában ez ritkábban esik meg, mert egyre több a rossz tapasztalatunk. Legutóbb egy csokoládé tortát vettünk. Régen messze híres volt a Pataki csokitortája. Hát, a mostanitól nem lenne az. Száraz piskóta, a krémnek egyáltalán nem volt csokoládé íze, inkább csak vajas. A csokoládé fagylaltban pedig jégdarabok voltak, nem is kicsik. Ezek után inkább más cukrászdába járunk.

Pataki Cukrászda további értékelései

2023.01.07egyedül
Rendelésre vásároltam a cukrászdában. A kapott információk nem voltak hekytállóak, a sütemények egy része félig nyers, ehetetlen volt, vásárlást követően, állítólag a tulajdonos utasítására egyszerűen nem válaszoltak a levelekre, telefonon nem kommunikáltak. Ilyen negatív hozzáállást vendéglátó...
2020.10.11a párjával
A 6-os úton jöttünk hazafelé tegnap, és éppen kis idő telt el az ebéd után, amit a százhalombattai Halász csárdában fogyasztottunk, És nekem beugrott a Pataki, meg az, hogy méltatlanul régen jártam erre. Így aztán errefelé fordultam a körforgalomból. A régi formában, kínálattal, de járványügyileg...
2020.09.13barátokkal
Patinás, közel fél évszázados cukrászda Érden, melynek sikerült országos hírnévre szert tenni. A kiszolgálás kiváló, a sütemények finomak. Nem az új hullámos vonalat képviselik, a hagyományos, fősodratú irányzat legjobbjai között vannak. Mi az országtortákra hajtottunk rá, megkóstoltuk az...