Két ünnep közötti pihenés

Anonim Vendéglő EsztergomAnonim Vendéglő Esztergom a térképen

2018. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. január 3.
Nagyon jó hangulatú kisvendéglő, igaz csak egy italra tértünk be. A tulajdonos úr igazi történelem órát tartott, a magyarok eredetétől kezdődően. Sőt, földrajz is volt. Nagyon élveztük a beszélgetést, a finom italokat.
A hely nagyon hangulatos, családias.
Sajnos januártól végleg be fog zárni, sajnálom. A tulajdonosok bele fáradtak. De hátha van még remény!

Anonim Vendéglő további értékelései

2016.01.14
Gyönyörű, napsütéses kirándulásunk Esztergomban, ahol véletlenül tévedtünk be az Anonim étterembe. Hangulatos étterem, kedves tulajdonos, bőséges és ízletes ebéd, kifogástalan kiszolgálás. A húsleves házias, a kapros harcsa pedig nagyon jó volt. Az pedig csak hab a tortán, hogy egyáltalán...
2015.09.14a párjával
Nyitás környékén értünk oda. A bejárat alatt szerettük volna megnézni az étlapot, de az itallap előtt álltunk mikor a tulajdonos (valószínű ő lehetett) ránk szólt, hogy az az itallap, mondom akkor felteszem a szemüvegem. Erre rám szólt, hogy itt is van egy étlap és ott is is van egy étlap és...
2014.08.16csoporttal
Egy fotózás alkalmával kerültünk közelebb a vendéglővel, úgy gondoltuk, pár képet még készítünk a hangulatos kis utcácskán majd pihenésképpen beülünk az étterembe egy üdítőre. Sajnos erre már nem került sor, mert a tulajdonos őrjöngő bikaként rontott ki hozzánk az utcára és utasított minket...