Udvarias kiszolgálás, finom ételek

Grante Étterem és Pizzéria EsztergomGrante Étterem és Pizzéria Esztergom a térképen

Kiváló 2014. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2014. október 14.
Az étteremben kifogástalan kiszolgálásban volt részem, pedig "csak" menüt rendeletem. Az ebéd ízletes és bőséges, kérés nélkül hoztak egy kancsó vizet is. Az épületek kívülről nem sokat ígérnek, a város szélén, a vasút mellett nem túl vonzó a környezet. Cserébe a első terek igazán kellemesek, az étterem kifejezetten jó hangulatú, már-már elegáns. A személyzet pedig nagyon kedves! Szívesen ajánlom!

Grante Étterem és Pizzéria további értékelései

2023.06.17a párjával
Esztergomban átutazóban jártunk. Az ittjártam értékelései alapján választottam ezt a helyet, és nem csalódtam benne. Ebédre menüt ettünk fokhagymakrém levest, rántott sajtot rizzsel. Vacsorára kétszemélyes Grante tálat kértünk. Mindkettővel meg voltunk elégedve. Az adagok bőségesek, ízvilága...
2022.01.15gyerekekkel
A családdal reggel útrakeltünk az Alföldről és a Rám-szakadéknál kötöttünk ki.Egy nagyszerű nap után hazafele indulva kerestünk egy éttermet.Egy kis kitérővel megtaláltuk a Grande éttermet.Jó választás volt.Kívülről nem éppen egy szimpatikus épület várt ránk,de mivel elég jó értékelést kapott mi...
2019.09.07gyerekekkel
A szombati családi ebéd lehetőségét használtuk ki. Most voltunk itt először,de biztos hogy vissza fogunk térni. Nagy,finom tál leves után a sültesek körettel,valamint a 4 kakaós, 4 lekváros palacsinta bőven elég egy 4 fős családnak. A gyerekek málnaszörpöt kaptak és egy játszósarokban elfoglalták...
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt