Esztergomban kirándulva betértünk

Múzeumkert Étterem & Koktél Bár EsztergomMúzeumkert Étterem & Koktél Bár Esztergom a térképen

2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 21.
Éppen a délutáni csúcsforgalomban érkeztünk párommal, ebédelni. Bent nem volt hely, így kiszorultunk az utcára, igaz jött az eső.. "Majd lesz valami." Közölték, hogy főételt nem ajánlanak, mert kb 1 órát kell várni, együnk levest, azt hamar kihozzák. Végül is találtunk tartalmasabb leveseket, így elfogadtuk az ajánlást. Gulyásleves és Tárkonyos raguleves cipóban. Közben betudtunk menekülni a fedett részre, bár senki nem szólt, hogy van bent hely... Pedig kisgyerekkel is voltak mellettünk. Szerintem illene szólni és segíteni...
Bent a pampogó [moderálva - a szerk.] fogadott minket... Szerintem nem előttünk kéne kifejtenie, hogy rossz napja van.
A levesek végül 30-40 perc várakozás után finomak voltak, bár a raguleves lehetett volna tartalmasabb, a cipóval jól laktam. Amin igazán meglepődtünk, hogy a 0,5l limonádénk ami érezhetően fantából volt felhígítva 700 Ftba került...

Múzeumkert Étterem & Koktél Bár további értékelései

2017.07.29családjával
Mivel a Csülök csárdában telt ház volt ebéd időben, a szomszédos Múzeumkertbe mentünk. Soha többet! Az étteremben üres asztaloknál ülő vendégek fogadtak, később rájöttünk miért. A "kedves" pincérnő kb. 10 perc múlva sem jött felvenni a rendelést, éppen úgy, ahogy az utánunk érkezőktől sem....
2017.04.16barátokkal
Néhány évvel korábbi kellemes tapasztalat emlékét követve tértünk be ketten az étterembe. Első intő jel: morzsás, foltos asztalterítő, üres, rozsdás fedelű sótartó az asztalon. Közönséges modorú pincérnő, aki elfelejti kihozni a megrendelt italt, és amikor az étkezés végén megemlítem, neki, hogy...
2017.04.12barátokkal
Tétovázás után egy kisebb csoporttal SAJNOS bementünk ebbe az étteremnek nem nevezhető helyre. Már azt intő jelnek kellett volna tekinteni, hogy senki nem volt benn. A pincérnő tele szájjal mutatta az utat, hova üljünk, majd megkérdezte: "Nos, mégiscsak megfelelünk önöknek? Jól megnézték az...
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt