Nagy csalódás

Szalma Csárda EsztergomSzalma Csárda Esztergom a térképen

Gyenge 2015. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 18.
Júliusban baráti társasággal jártunk a Szalma csárdában.Az ételek minősége kifogásolható volt. A burgonya félig (ehetetlenül)nyers volt, a hús rágós,a benne levő erdei gomba-töltelék jó esetben is csak termesztett csiperkéből készült. A juhtúrós sztrapacska helyett tehéntúrós galuskát kaptunk, amit jótékonyan próbáltak elfedni némi szalonnával, tejföllel.
A kiszolgáláson végig érezhető volt a "zavarjuk le gyorsan ezt a kis csoportot" hangulat. Kapkodva felvették a rendelést, kidobálták az ételeket, a szokásos udvarias szövegekkel.
A tisztaság kérdése mindig egyéni, kinek mekkora a tűrőképessége. Engem nagyon zavart, hogy az étteremben elhelyezett rengeteg antik használati eszköz gyakorlatilag porfogóként funkcionál. Néhol csinos pókhálók kötik össze őket. Még rosszabb azonban, hogy az evőeszközöket nagy agyag korsókban (lehet nem ez a jó név, talán szilke?) tárolják és helyezik az asztalra. Láttam olyan vendéget, aki kivett egy villát, megnézte,kézzel megtörölgette, majd inkább visszatette és másikat választott. Ezek az evőeszközös korsók pedig-igény szerint- kerülnek egyik asztalról a másikra.
Végül a számla: érvényes hajójeggyel %-os kedvezményt hirdetnek, csakhogy ez nem igaz abban az esetben, ha SZÉP-kártyával egyenlítjük ki a számlát. Ja, hogy ezt csak a fizetéskor tudjuk meg. Bocs. Lehet készpénzzel is fizetni és akkor jár a kedvezmény.
Nekem nagy csalódás volt.
Tisztaság:Gyenge

Szalma Csárda további értékelései

2024.03.31családjával
Húsvét vasárnap látogattunk el Esztergomba. Mivel sehol nem találtunk semmi nyitva tartó étkezdét és toalettet így betértünk a csárdába . Étlapról szerettünk volna rendelni , de azt nem lehetett , csak a svédasztalos menü volt ( 8.500 Ft / fő ) . Mivel annyira éhesek nem voltunk kérdeztem ,...
2019.04.19családjával
Szoval röviden tömören, 30 perc alatt magunknak kellet helyet keresni, pincérből eggyet láttam és ő se szolt hozzánk. Mikor bementünk másodjára akkor szoltak előszőr, hogy mostmár be is lehet menni. Leültünk. Utánunk érkező személyek pedig elöbb kaptak étlapot és italt mint akik elöbb érkeztek...
2019.01.09a párjával
2018 őszi nyaralásunk alkalmával tértünk be ebédelni a Szalma Csárdába ebédelni. Megtetszett a hely, hogy ebéd közben nézhetjük a Dunát.Pisztrángot szerettem volna enni, ami az étlapon szerepelt, de valójában nem volt, lecseréltem csirkemellre. Az ételeink nem voltak rosszak, átlagosnak mondható....
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt