Csapatunk étkezésének helyszíne

Szent Adalbert Étterem EsztergomSzent Adalbert Étterem Esztergom a térképen

2023. novemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2024. január 28.
Két napos csapatépítésünk helyszíne Esztergom, ezen belül a Szent Adalbert Központ volt, a szállást is az egyházi kezelésben lévő központ biztosította az egyik vendégházukban a közelben, a Szent Tamás-házban. A főétkezéseket - 2 ebéd, 1 vacsora - valamint a bekészítést - pogácsa, aprósütemény, kávé, üdítő - a Szent Adalbert csapata biztosította számunkra. Az önkiszolgáló étterem az épület alagsorában található, és nyitva áll nemcsak a központ vendégei és dolgozói számára, de külsős egyéni és csoportos vendégeket is fogadnak.
Ez a hely egy egyházi történelmi építmény, nagyon szép, középkori hangulatú kialakítással, de persze felújítva.

Az ebéd menürendszerben zajlik, az adott 2 fogásos menü (1450 Ft) mellett még pár további főétel, illetve néhány desszert is kapható. A levesek és a desszertek ára 600-900 Ft között alakul, a főételek 1790-2400 Ft között mozognak.

Esetünkben, mivel egy nagyobb létszámú csoporttal voltunk itt, egy kicsit más volt a szisztéma. A levest és a főételt átvettük a tálcákra, majd a desszertet az asztaloknál szolgálták fel. Nekem az ebédre kapott fogások kifejezetten tetszettek, ízletesnek találtam, igaz, választási lehetőség nem volt. A vegetáriánus kívánságokat előzetesen le kellett adni, ez pár kollégát érintett. A kápia krémleves és a pikáns kukoricaleves kitűnő volt, valamint a desszertek is finomak voltak (csörögefánk baracklekvárral, csokoládés pohárkrém), a főételeknél viszont nagyon hiányzott a savanyúság. Így azt pluszban vásároltunk mellé. Külön vásároltunk kávét és üdítőt, a cappuccino és a palackos Fuze Tea is 600 Ft-ba került. Vacsorára svédasztalos ellátást kaptunk, 2 leves, 2-2 húsos főétel körettel, valamint 2 féle rétes és kókuszgolyó. Megmondom őszintén, én nem szoktam este ilyen nehéz és sok ételt enni, így csak megkóstoltam. Nekem kicsit tömény volt, de magyaros ízesítésű, és nem kispórolós. Erős 4 pont.
Szent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étlap/itallapSzent Adalbert Étterem Esztergom - BelsőSzent Adalbert Étterem Esztergom - BelsőSzent Adalbert Étterem Esztergom - BelsőSzent Adalbert Étterem Esztergom - MosdóSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Külső képSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/italSzent Adalbert Étterem Esztergom - Étel/ital

Szent Adalbert Étterem további értékelései

2021.11.24csoporttal
Az étterem a Bazilika alatt, a Szent Adalbert Központban helyezkedik el. Csoporttal érkeztünk, többszöri email és telefonváltásom volt a T. Managger úrral..........mi szerint félreteszik nekünk a kiválasztott ételeket. Amikor odaérkeztünk, a pultban álló férfi nagy kikerekedett szemekkel...
Bazilika alatti Panzió Esztergom - Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt
Esztergomi romantika félpanzióval a csillagok alatt