Szörnyű
2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 25.Nem ajánlom a helyet másoknak!
Mondhatni, hogy visszajáró vendég (voltam). Másodjára voltunk ebben a szállodában, mert mikor először voltunk tökéletesen meg voltunk elégedve a szolgáltatással. De azóta eltelt 4 év…
Az első probléma már a szobánkba történő „behatolásnál” kezdődött, amikor is kiderült, hogy nem nyitja a kártyánk az ajtót. A takarító személyzet kissé idegesen konstatálta, hogy az ő kártyájuk sem nyitja. Kissé idegesen a türelmünket kérték, majd visszajöttek egy kulccsal, amit a kezünkbe adtak, hogy: - Ezzel lehet bemenni! Itt már fenntartásaim voltak, hiszen ilyen esetben egy jó vendéglátós azonnal felajánl egy másik szobát a vendégeknek…. Túléltük.
A következő probléma ott volt, hogy a szoba olyan jelleget öltött, mintha szuterén lakásban lennék, egy darab tetőtéri ablakkal ellátva. Hozzátartozik még, hogy a szoba hőmérséklete a Hűtő-fűtő berendezés használatával sem érte el a kívánt hőmérsékletet, fáztunk (ezt már nem tettük szóvá a recepción).
A 231-es szobában voltunk elszállásolva, ami egybenyitható a 230-sal, így gyakorlatilag tökéletesen együtt éltünk a szomszédainkkal, hiszen egy darab préselt lemez ajtó választott el minket egymástól (hangszigetelés egyenlő volt a nullával)!
Ezek voltak az apróbb, még talán elviselhetőbb dolgok. Most viszont szeretnék beszámolni arról, ami tényleg bosszantó volt és ezzel elvetette a szállodába fektetett bizalmunkat, illetve komfortérzetünket is!
Félpanziós ellátással voltunk 2014.08.20-24. között a szálloda vendégei. Amikor bementünk ebédelni gyakorlatilag 30 percig nem jött oda senki sem (jelzem úgy, hogy csak egy anyuka volt a kislányával, illetve két német srác volt az étteremben). A végén, én magam mentem oda és hoztam oda az asztalunkhoz az étlapot, majd mikor választottunk a párom odament a konyhához és kulturáltan jelezte, hogy mi ugyan készén állunk a rendelésre! Ekkor kegyesen odajöttek és felvették a rendelést.
Kétszer ebédeltünk náluk, kétszer rendeltük ugyanazt, érdekes a második napon történő rendelésnél ugyanazon ételhez most járt tartás mártás, előtte való nap nem. Ki érti ezt?
Viszont, ami tényleg bicskanyitogató volt, hogy a csomagunkhoz járt egy 1x25 perces relaxációs masszázs (két főnek 1x25 perc), amit nem tudtunk igénybe venni, hiszen az ottartózkodásunk ideje alatt, nem volt a szállodában masszőr! Itt már nyílt a bicska a zsebben, de még mindig tartottuk magunkat ahhoz, hogy valamilyen módon megpróbáltunk „egyezkedni” a vezetéssel, hogy kompenzálják ezen hiányosságokat! Ami viszont tényleg kiborító volt, hogy nekem, mint vendégnek kellett a wellness részleg recepciója és a szálloda recepciója között vinni a híreket… jobb helyeken, már régen elsüllyedt volna a személyzet minden tagja, hogy a vendéget ilyen körülmények fogadják, nem még nekem rohangálni a két recepció között…
Mentségükre legyen szólva, hogy a kicsekkolásnál a masszázs árát nem kellett kifizetni, viszont úgy gondolom, hogy a szálloda színvonala ár-érték arányban meg sem közelítette annak az összegnek az értékét, amit ki kellett fizetnünk.
A legnagyobb baj az volt, hogy ezen rövid ott tartózkodásunk ideje alatt sorra érkeztek panaszok a szálloda egyéb szolgáltatásaira is. Továbbá egy család előbb el is hagyta a szállodát ezen problémák miatt.
Végül, de nem utolsó sorban pár szót ejtenék a wellness szálloda konditerméről:
Sportember vagyok, több éve edzem és sportolok rendszeresen. A szálloda által üzemeltetett „kondicionáló termet” a legnagyobb jó indulattal sem lehetett koonditeremnek nevezni. Felszereltségét, eszközeit tekintve (egy futópad – az tényleg profi volt, egy darab elektronikus szobakerékpár, egy darab kombinált fittnessgép, valamint egy darab törött hasizompad és egy 3kg-os homokkal tölthető súlyzó) minősíthetetlen.
Végeredményében az, hogy jól tudtuk érezni magunkat, nem a szállodai alkalmazottakon múlott, hanem kizárólag saját magunkon.
Senkinek nem fogom ajánlani a szállodát és mélységesen csalódtam/csalódtunk egy olyan szolgáltatásban, ami már egyszer pár évvel ezelőtt tökéletesen működött.
Nem leszünk visszajáró vendégek!
Ajánlanám, hogy mindenki figyelmesen olvassa el a visszajelzéseket, véleményeket és kommenteket, mielőtt szállodát választ, hogy ne essenek bele hasonló hibába, mint mi és sorstársaink.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:![]()
Tisztaság:![]()
Ár / érték arány:![]()
Kényelem:![]()
Szolgáltatások:![]()
Étkezés:![]()
Elhelyezkedés:![]()
Hotel Bellevue további értékelései
2025.07.04a párjával
Jó
![]()
A szálloda nagyon szép helyen van, az étkezőböl mesés kilátás nyílik a Dunára. A szobán kényelmes és tiszta volt. A reggeli választék bőséges, finom. A vacsoránál kisebb a választék, de ízletes minden. A személyzet nagyon kedves és rugalmas volt. A wellness részleg nagyon szép. Nem voltak benne...
2025.06.27a párjával
Átlagos
![]()
A szálloda wellnes részlege tökéletes volt,a medencék hőmérséklete is.Edzőteremben volt ping pong asztal,aminek nagyon megörültünk.,Az ételek is egész jók voltak.,Viszont a szobába a tv n csak német és angol nyelvű adók voltak.,a szobánk tetőtéri ablakain nem volt szúnyogháló.Reggel csak 7 óra...
2025.04.28a párjával
Átlagos
![]()
A 4 * minősítéshez tartozhatott volna: - törölköző nem volt bekészítve, - fürdőköpeny külön kérendő,fizetős, - az alkalmazottak kettő kivételével ne, túl barátságosak, - a wellness részen a berendezések karbantartást igényelnek , pl. a mennyezeti vízsugaras dögönyöző rozsdás, hatékonyabb...
A Hotel Bellevue legnépszerűbb csomagjai
Felhőtlen pihenés
77.596 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Dunai Élmény
88.096 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
Csendes kikapcsolódás nyugdíjas vendégeknek
126.894 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval
Napi ár félpanzióval (1 éjtől)
49.298 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
Relax napok 4+1 éjszaka
197.190 Ft / 2 fő / 5 éjtől félpanzióval
Ezek a szállások is érdekelhetnek
Hunguest Hotel Panoráma Hévíz
80.750 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
81.738 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
Hotel Piroska Bük, Bükfürdő
78.000 Ft / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval