Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
A szálloda nagyon szép helyen van, az étkezőböl mesés kilátás nyílik a Dunára. A szobán kényelmes és tiszta volt. A reggeli választék bőséges, finom. A vacsoránál kisebb a választék, de ízletes minden. A személyzet nagyon kedves és rugalmas volt. A wellness részleg nagyon szép. Nem voltak benne...
A szálloda wellnes részlege tökéletes volt,a medencék hőmérséklete is.Edzőteremben volt ping pong asztal,aminek nagyon megörültünk.,Az ételek is egész jók voltak.,Viszont a szobába a tv n csak német és angol nyelvű adók voltak.,a szobánk tetőtéri ablakain nem volt szúnyogháló.Reggel csak 7 óra...
A 4 * minősítéshez tartozhatott volna: - törölköző nem volt bekészítve, - fürdőköpeny külön kérendő,fizetős, - az alkalmazottak kettő kivételével ne, túl barátságosak, - a wellness részen a berendezések karbantartást igényelnek , pl. a mennyezeti vízsugaras dögönyöző rozsdás, hatékonyabb...