Átlagos 2018. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. április 3.
Tetszett az étterem, az éttermi személyzet hozzáállása, az ételek minősége. Nem tetszett a recepciós személyzet negatív mentalitása, nem ismerik a szállodai szobákat, a szobák porosak még a szekrény polcai is,gáz szag beszivárgásával. A korai foglalás ellenére nem vették figyelembe a kéréseinket (4 generáció). Nehezen megközelíthető - több lépcső, 2 lift használatával, több lépcsővel a szobán belül. A végleges egymástól távoli elhelyezést kb . 2órán belül tudták megoldani oda-vissza hurcokodással és a recepciós vezető fiatalember ígéretét sem tartották be, miszerint kárpótolnak a kellemetlenségekért.
A 4 * minősítéshez tartozhatott volna: - törölköző nem volt bekészítve, - fürdőköpeny külön kérendő,fizetős, - az alkalmazottak kettő kivételével ne, túl barátságosak, - a wellness részen a berendezések karbantartást igényelnek , pl. a mennyezeti vízsugaras dögönyöző rozsdás, hatékonyabb...
Nagyon szép környezetben különleges, jó fekvésű, de összességében átlagos szálláshely. A WiFi már nem ért el a szobánkig. A Wellness és az étkezés viszont kiváló volt, de a szobai éjjeli szekrényről nagyon hiányzott a kislámpa,,, Esti, éjszakai olvasás emiatt lehetetlen volt ! Ajánlom...
Imádtam a kutyás meglepetés csomagot, ez megalapozta az egészet. Nagyon kedves és hasznos gesztus a hoteltől. Egyetlen javaslatom van: az étteremben NE legyen kijelolt kutyás asztal. Mi pl próbálunk mindig úgy ülni, hogy véletlenül se legyünk útban más vendégeknek, a kutyás asztal ezt...