Nagyon jól éreztük magunkat!

Károlyi-kastély étterem FehérvárcsurgóKárolyi-kastély étterem Fehérvárcsurgó a térképen

Kiváló 2021. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. június 11.
Június első hétvégéjén a párommal a fehérvárcsurgói kastélyban és annak kertjében rendezett virág kiállításon voltunk. Csodálatos környezetben, remek ételeket és italokat szolgáltak fel nekünk. A felszolgálók a nagy vendégszám miatt ellenére is mosolygósak, kedvesek voltak. A limonádéjukat és a sertésszűzet külön ki kell emelnem.
Nagyon köszönjük az élményt amit kaptunk!

Károlyi-kastély étterem további értékelései

2022.08.13a párjával
Ma bementünk a fehérvárcsurgói kastélyba, részben a kastélylátogatás, részben az étkezés vágyával. Éppen esküvőhöz készülődtek, de ez nem akadályozott meg minket semmiben. Ugyanis nem mi esküdtünk. Lehetett volna a teraszon is enni, kis, kétszemélyes asztaloknál, meg lehetett bent, az un....
2021.06.09barátokkal
Ismerőseimmel részt vettünk a virágkiállításon, mint minden évben. A nagy melegben gondoltuk iszunk valami hideget. A sátor büféjében csak meleg kóla lett volna, így a limonádé mellett döntöttünk, de bár ne tettük volna! Egy ízetlen, gyümölcstelen langyos vizet kaptunk. A nagy darab, szakállas...
2021.06.08gyerekekkel
A virágkiállítás szombati napján voltunk a kastélyban a családommal. A teraszon ebédeltünk, ahol egy kedves, szőke hölgy szolgált ki minket. A teltház ellenére megkaptuk a kellő figyelmet, mindenben segítségünkre volt. Az ételek nagyon finomak voltak, nagyon jól éreztük magunkat. Biztos, hogy...