Bőséges vacsora a csárdában

Bozi Rozi Csárda FertőbozBozi Rozi Csárda Fertőboz a térképen

2023. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 13.
Az ausztriai Familienparkból egész napos kalandok után tartottunk hazafelé Hidegségen lévő szállásunkra, útközben tervezetten itt álltunk meg vacsorázni, szállásadónk ajánlása nyomán, amely az ittjartam.hu értékelései alapján is jó választásnak tűnt. A mókás nevű csárda elnevezése a településre, Fertőbozra utal.
Parkolni az út túloldalán tudtunk egy füves területen, természetesen ingyenesen. Bár az étterem belső része több teremben sok asztallal rendelkezik, melyek szépen meg voltak terítve, de szinte minden vendég a teraszon foglalt helyet, mi is így tettünk. Az étlap kézhez vételére, majd a rendelés felvételére is a szokásosnál többet kellett várnunk, de utána felgyorsultak az események, az ételeket elég gyorsan megkaptuk. Közben azt is megtudtuk, hogy a korábbi hosszabb nyitva tartásuk már lerövidült, 19 óráig van csak konyhájuk.
Ez egy tipikus magyaros csárda, ahová az osztrák vendégek előszeretettel térnek be, nem véletlen, hogy az étlap a magyaron kívül németül is tartalmazta a fogások nevét. De voltak magyar vendégek, gyerekes családok, párok és kerékpárosok is.
Az étlap a 80-as évek retró műbőr kötéses lapozgatós verziója, fotók nélkül, de nem végtelen hosszúságú. Az első oldalon a Nyári ajánlatok között több izgalmas fogást találtunk, de a normál étlap is választékos volt. Hal- és vadételek is szerepeltek benne. A főételek árai kb. 3500 Ft-tól indulnak 7000 Ft-ig (bélszínjava), amely itt vidéken szerintem nem nevezhető olcsónak, igaz, az ár a köretet is tartalmazta. Az adagok nem hatalmasak, átlagos méretűek, egy felnőtt szerintem egy főétellel itt nem tud jóllakni, de 3 fogással már biztosan. Kis adag is elérhető több ételből 70%-os áron. Volt lehetőség a köret cseréjére is.
Ételeink: rántott szürkeharcsa friss salátával, remoulade mártással (5490 Ft), rántott sajt hasábburgonyával (3490 Ft), bőrös fogas roston fokhagymás fűszervajjal, salátával, hasábburgonyával (4990 Ft), valamint szarvasérmék barnamártással, krokettel, erdei gyümölcs mártással (4990 Ft). A burgonya és a krokett mirelitből készült, az erdei gyümölcs bolti lekvár. Az ételek elkészítése, frissessége, hőmérséklete megfelelő volt, tányéron való megjelenítésük klasszikus, meglepetések nélküli, de problémánk sem volt egyik fogással sem. A lányok ajándékba kaptak egy plusz nagy adag tartármártást.
Limonádét és üdítőt ittunk, valamint én egy cappuccinót - átlagosnak mondanám - az étkezés végén.
Elvitelre kértünk még 2x2 db Gundel palacsintát. Vastag tésztával sütötték a palacsintát, sok töltelékkel, ízlett a gyerekeknek (1790 Ft/2 db). Az elviteles dobozért nem számoltak fel díjat, kötelező szervizdíj nincs.
Borravalóval együtt 30.000 Ft-ot fizettünk. Összességében korrekt 4 pontos étterem és élmény.
Bozi Rozi Csárda Fertőboz - EgyébBozi Rozi Csárda Fertőboz - EgyébBozi Rozi Csárda Fertőboz - Külső képBozi Rozi Csárda Fertőboz - Külső képBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étlap/itallapBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étlap/itallapBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étlap/itallapBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étlap/itallapBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étlap/itallapBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étel/italBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étel/italBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étel/italBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étel/italBozi Rozi Csárda Fertőboz - BelsőBozi Rozi Csárda Fertőboz - BelsőBozi Rozi Csárda Fertőboz - EgyébBozi Rozi Csárda Fertőboz - EgyébBozi Rozi Csárda Fertőboz - MosdóBozi Rozi Csárda Fertőboz - MosdóBozi Rozi Csárda Fertőboz - Étel/ital

Bozi Rozi Csárda további értékelései

2016.05.06családjával
Kanadai rokonokkal voltunk a csárdában, ahol kiváló ételeket szolgáltak fel. Különösen a kapros hal ízlett.De finom volt a halászlé is. Kiváló volt a felszolgálás, a tisztaság, a figyelmesség. Sopronhoz közel van. Örültünk, hogy a gyógyvizéről híres Balf, valamint a hegykői Sára termál fürdő...
2016.04.09családjával
Csaladi osszeroffenest szerveztunk ide, mar korabban lefoglaltuk az asztalt es megrendeltuk a talakat. Rendkivul rugalmasan kezeltek a varialasunkat, azt mondtak semmi akadalya. Sajnos a nagy eso miatt kesve erkeztunk, amit jeleztunk a csardanak, es annak ellenere, hogy mar zartak volna, azt...
2015.09.06családjával
A nyáron jártunk a Fertő tó-nál és akkor tértünk be a Bozi Rozi étterembe. A hely kiváló, a személyzet udvarias,maximálisan kielégítik a vendégek kérését. Az ételek finomak,az adagjuk kiváló!Mindenképpen ide fogunk menni legközelebb is, ha arra járunk! Ajánlom mindenkinek,nem fog csalódni!
Palatinus Hotel Sopron - Pünkösd
2024.11.02-ig
Ensana Thermal Sárvár
42.000 Ft / 2 fő / éj-től bőv. félpanzióval
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel