Jó kis hely! Jövünk még!

Barbakán Kávézó FonyódBarbakán Kávézó Fonyód a térképen

Kiváló 2015. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. október 29.
A barátnőmmel éhesen kóvályogtunk egy szeptemberi szombat délután Fonyódon és semmi nem volt nyitva... A Dísz téren megláttuk a barátságos fényeket a Barbakán Kávézóban, örömmel benyitottunk. Nagyon finom szendvicset ettünk (fornettiset,amit grilleztek, ilyet még nem is láttunk máshol!) és forró csokit ittunk, az is jó volt. Barátságosak az ott dolgozók és szuper az emeleti rész, kívülről nem is látszik, hogy ekkora a hely. Jövünk még!

Barbakán Kávézó további értékelései

2020.10.13egyedül
Családias, igényes kis kávézó, barátságos, szívélyes személyzettel. Finom szendvicsek, fornetti, és széles ital választék. Kávékülönlegességek, tea, házi készítésű limonádék, üdítőitalok, sörök, borok, stb.
2018.01.04barátokkal
Gratulálok ehhez a színvonalas kávézóhoz. Hangulatos hely mennyei ízekkel,a kávékülönlegességek ínyenceknek is bátran ajánlhatók,és még fantasztikus szervírozással és udvarias kiszolgálással is párosul mindez.Ha arra járok és tehetem, mindig bemegyek legalább egy kávéra(a sütik is nagyon jól...
2016.01.06barátokkal
Hangulatos hely, finoman elkészített kávéval és hozzáértő kiszolgálással. A hely ugyan pici, de annál hangulatosabb. Sokféle kávékülönlegességből lehet választani, igény szerint elkészítik laktózmentes vagy rizstejből is. Én kapucsínót ittam, nagyon finom volt!Külön tetszett, hogy megkérdezték...