Csak maximális pontszámokkal tudjuk értékelni a ZENA HOTELT,mindennel nagyon meg voltunk elégedve. A személyzet nagyon kedves,tisztaság mindenhol,a szobák gyönyörűek,a berendezés pazar,kényelmes. A reggeli nagyon finom,választékos. A wellneszrész is felülmulta az elvárásainkat,gyönyörű,kellemes,minden igényt kielégitő.
Negativumot nem érzékeltünk és reméljük,hogy mihamarabb vissza tudunk térni,mert nagyon-nagyon jol éreztük magunkat.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Vendég
Átlagos 2025. november 2. 7:42a párjával járt itt
35
A reggeli péksütemény silány minőségű, a választék gyenge. A vacsora finom volt. Az étteremben hallható zene borzalmas, szinte idegesítő, szerencsére nem volt túl hangos. A szállodában állandó, romlott káposztát idéző szag érezhető. Remélem, nem illatosítónak szánták. A bakikat leszámítva kellemes volt ez a néhány nap.
5Személyzet
5Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
2Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Vendég
Kiváló 2025. november 1. 10:34egyedül járt itt
55
A Páhok felé néző oldalon volt a szobánk , gyönyörű volt a kilátás , sok szolgáltatás van , modern elektromos kerékpárok és rollerok. Mi gyalog sétáltunk sokat , Hévíz mindig jó pihenőhely . Étkezés mindig kitünő volt és bőséges , esténként zene ,egy kicsivel hangosabban is szólhatna , mert az még jobb hangulatot teremt .
Véletlen választottuk a helyet, már az is meglepett, hogy menüzni is lehet. Minőségi, kifogástalanul elkészített ételeket kaptunk, udvarias, kedves, gyors kiszolgálással. Tyúkhúsleves. . . . mintha a nagymamám készítette volna, tökéletesen megsütött borjúmáj, harmonikus ízvilágú zöldséges tészta istenien megsütött kacsamellel, mindez menüben, menü áron. Csak ajánlani tudom !
A szoba gyönyörű volt! Tetszett hogy a reggeli idő alatt elkészült a szobaszerviz. Reggeli nagyon gazdag svédasztallal( nem tudsz olyat mondani ami nincs)! A welness részleg sejtelmesen megvilágítva ha valaki kicsit szégyenlős az is jól fogja érezni magát! A személyzet nagyon kedves és segítőkész volt! Szívesen megyek újra a Zena hotelbe!
Már nem először voltunk itt , jól éreztük magunkat , meg vagyunk elégedve a szolgáltatással . A személyzet kedves , szép tisztaság mindenütt, az ételek finomak , bőseges választék. Sajnos a melegebb termál medence minden nap túlzsúfolt volt ez egy kicsit zavaró , de elviselhető.
Többször pihentünk a szállodában. Véleményünk szerint a szálláshely és a személyzet hozzáállása, tisztasága kiváló. Az ételek nem minden esetben nyerték el a tetszésünket. Sajnos a húsok, sültek kemények voltak, a frissensültek szárazak, vékonyak vagy túl vastagok, a sütéstechnológián javítani kellene.
Az arany középutat nem sikerült eltalálnia a séfnek. A korábbi évekhez viszonyítva az ételek választéka kevés volt, a desszertek egyhangúak voltak. Pihenésre, kikapcsolódásra alkalmas volt ez a pár nap.
Minden tökéletes volt a személyzet a tájékoztatás a takarítók hozzáállása, minden csak dicsérni tudom! Észrevételként annyit, hogy az előtérbe több ülőalkalmatosság kellene az élő zenés estéken mert sajnos nem tudtunk leülni és így nem maradhattunk! A másik de az is csak tanács, hogy nagyobb hely kellene a svéd asztalnak ,hogy ne legyen akkora a sorállás!
Kiváló központi elhelyezkedés Jól kialakított, praktikus szoba Remek kilátás (6. emeleti szobában laktunk)- viszont a liftek elég döcögősek, sokat kell várni rá, minden emeleten megáll. Inkább gyakran gyalog mentünk fel, mert a lifthez elfogyott a türelmünk. A személyzet nagyon kedves, előzékeny A reggeli, vacsora nagyon jó, választéka, minősége, mennyisége kiváló!
A wellness személyzete, tisztasága, minősége, nyitvatartása kiváló! Este az élőzene, tánc, coctélozás lehetősége a bárnál kiváló! Egyszóval remek hely! Nagyon jól éreztük magunkat párommal! Szívből ajánljuk mindenkinek! Ár-érték arány remek!
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Milyennek találod ezt az értékelést?
Vendég
Jó 2025. szeptember 29. 11:01a párjával járt itt
45
Szeretünk Hévízen és ebben a hotelben pihenni. Sajnos az utóbbi hónapokban több negatív változtatás történt, feltételezhetően hatékonyságnövelő és költségcsökkentő célból: reggelinél nincs már palacsinta (önkiszolgáló gép), vacsoránál lezárták a vízautomatát, délutánra lett korlátozva egyes szaunák müködése (ezt a helyszíni kiírások még nem is mutatták), a kései kijelentkezés elérhetetlennek tűnik, a személyzet feszültebb.