A muskátlikkal nincs szerencsénk!

Muskátli Vendéglő FüzesabonyMuskátli Vendéglő Füzesabony a térképen

Szörnyű 2017. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 9.
Valahogy a muskátli nevű éttermekkel nincs szerencsénk! Nem tudom miért van ez így!
A családdal egy nyári kirándulás során keveredtünk ide, és ebédelni szerettünk volna, de kollektív döntés alapján erről letettünk!
A hely hangulata igazi kocsmai (olyan régi vasúti talponálló hangulat), a szag maga is borzasztó volt ami fogadott bennünket mikor beléptünk! Egymásra néztünk és úgy döntöttünk, hogy máshol ebédelünk, pedig telefonon foglaltunk itt helyet! Lehet nem kellet volna hiszen rajtunk kívül akkor senki nem volt az étteremben!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Muskátli Vendéglő további értékelései

2018.01.29egyedül
2018 Januar 29. en olyan ehesen erkeztem meg Fuzesabonyba, hogy felretettem minden eloiteletem a Muskatli Etterem ranezesre is gusztustalan higeniara utalo jeleit illetoen, igy kivalasztottam a menubol egy frissensultet, vagyis rantott karajt hasabburgonyaval. Vendeg nem leven, hamar kesz lett,...
Boglárka Panzió-Étterem Mezőkövesd - Augusztus 20.