Borzalmas étterem

Nádas Csárda GyenesdiásNádas Csárda Gyenesdiás a térképen

Szörnyű 2020. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 3.
Sziasztok tegnapi nap folyamán 4 felnőtt és egy gyermekkel tértünk be a nádascsárdába. Elöször kértünk limonádét azzal nem volt gond finom volt igaz hogy 1500 ft ért fél liter már finom lehet. Az itallal együtt kiválasztottak az ételt is. 2 db Húslevest és 1 db májgomboc levest. Az egyik huslevesből kimaradt a tészta. A többi levessel nem volt különösebb gond aztán telt múlt az idő de a második nem akart megérkezni már 1 órája ott voltunk az étterembe, akik később jöttek már mindenki megkapta sőt még olyan is volt aki már jóllakott és elment. Nagy nehezen megérkezett a mi másodikunk is. Rendeltünk egy nádas tálat 2 személyre, cigánypecsenyét díszítés nélkül.,a cigánypecsenyéhez a krumpli jég hideg volt kértünk másikat azt úgy dobták le az asztalra de legalább meleg volt. A tál pedig katasztrófa a tálon gyümölcs öntetnek kellett volna lenni helyette lecsós öntetet raktak rá.,nem olyan húsok voltak rajt mint ami az éttlapban volt. Mi nem szeretjük a lecsós öntetet szóltunk és még mi voltunk a rosszak. Elcsomagoltattuk és éhesen dühösen eljöttünk. 20.000 fizettünk érte. Ha tehetitek oda ne menjetek.

Nádas Csárda további értékelései

2023.11.04a párjával
Ma tértünk be az étterembe először, de nem utoljára, svédasztalos hétvége van, barátságos fogadtatás, meleg, ízletes, sokféle étel közül lehetett választani!
2023.08.06gyerekekkel
Nem szeretek leértékelni semmit és senkit de ez a hely borzasztó! Megérkeztem a két kisfiammal ,hogy ebédelünk egy jót. A személyzetből aki hozzánk jött felvenni a rendelést nem igazán volt a helyzet magaslatán. Flegma stílusával próbálta a rendelésünket kérni ami már felháborító de ezen...
2022.07.30gyerekekkel
Nyaralásunk egyetlen mélypontja volt ez a hely. Elöljáróban csak annyi, hogy a vacsora legjobb eleme a gyömbér üdítő volt. Az ételekkel sok helyen mellé lehet nyúlni, természetesen nem mindenkinek ugyanaz az ízvilága, de a flegma/lekezelő stílus úgy néz ki itt még igencsak dívik. 2 ételt...