Barátságos hely egy vacsora eltöltéséhez

Dobos Pub & Pizzéria GyőrDobos Pub & Pizzéria Győr a térképen

Kiváló 2017. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. november 20.
Barátaimmal, akikkel hetente járjuk a Győr környéki vendéglőket 1-1 vacsorára, gyakran felkeressük. A kedves felszolgálók, a stabilan jó minőségű konyha, és nem utolsó sorban a gondos tulajdonos visszavonzzák társaságunkat. Ha kipróbálod, máskor is eljössz, és akkor nekem nem lesz helyem :(

Dobos Pub & Pizzéria további értékelései

2017.12.18a párjával
Egy vasárnap, arra járva szerettünk volna "csak úgy" ebédelni. Belépve azt tapasztaltuk, hogy egyetlen asztalnál ülnek, a többire mind foglalt tábla volt kirakva. A személyzetből egy kis fiatal lány kérdezte meg flegmán, hogy mit akarunk. Nyilván mást is lehet az étteremben csinálni, de mi csupán...
2017.09.19családjával
Egy esős, vasárnapi családi előnévnap ill. szülinapozást tartottunk itt, a belső teremben kaptunk asztalt. A pincérek kedvesek, figyelmesek voltak. A levesek finomak, bár a sajtkrém nekem kicsit sós volt. A főételeket hamar kihozták, nagyon gusztusosan tálalták és a mennyisséggel sem volt gond,...
2016.11.27a párjával
Egy könnyed esti vacsorát fogyasztottunk ezen az "eldugott" de annál népszerűbb helyen. A füstöltsajtos krémleves isteni volt, még sosem ettünk ilyen finom krémlevest. A velővel töltött sertésborda is csodás volt. A hely nagyon kellemes, nincsen tömeg, és nagyon gyorsan kiszolgáltak.AZ ételek...