Hajó: minden jó

Westy Hajó Étterem & Pub GyőrWesty Hajó Étterem & Pub Győr a térképen

Kiváló 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 16.
Elő-Valentin napi ebédet tartottunk, gondoltuk így megusszuk a nagy tömeget, de nem. Még szerencse, hogy foglaltam előre asztalt, na és a Duna vízállása se tett keresztbe. Délre foglaltam, de aztán ezt módosítottam fél 2-re, amelyre nem jött visszaigazolás. Végül a kettő között fél 1-kor érkeztünk. Az asztalunk déltől fenn volt tartva, ráadásul nagyon jó helyen. Ha jól láttam egy szabad asztal volt csupán, de azt is elfoglalták rövidesen. A hajóról anyit kell tudni, hogy a belvárosi rakpart szakaszon horgonyzik most már évek óta. Korábban főleg a pizza ment, de az már nincs is. Hiszen kell a hely az étlapon a sok pompás fogásnak! Ezekből a serpenyős hátszínt és a bőségtálat lyoni hagymával párost választottuk áldozatunkká.Jó könnyű kis ételek, nézzük is a hátszínt: kérdés nélkül médiumra sütötték a két szeletet, amelyen az első falatnál már érződött, hogy komoly fűszerpácban érlelődött. Mondhatom, hogy tökéletes volt a hús. Ha én ettem volna, kevésbé kérem megsütni, de tényleg hihetetlenül finom volt így is (azért megkóstoltam). A serpenyőben tálalt husi egy ideig együtt sült a pikáns (érezhetően nem mirelit) burgonya kockákkal, amelyek szintén rendkívül ízletesenek bizonyultak, éppen ezért volt nagy kár, hogy tocsogtak az olajban. Ehhez még szalonna darabkákat és grill paradicsomot kevertek. A bőségtál, hát az, hát az... szóval ne egyétek meg egyszerre. 5 szelet husi (tarja, karaj, marha szeletek) és egy nagy szelet szalonna rádobálva (a sajnos mirelit) szték burgonyára és ennek tetjén egy nagy marék lyoni hagyma. Jól jött a husikhoz a káposztasaláta (amelyről gyanítom bolti kiadás, de sebaj). Így a savanyúság és a húsok bánták éhségem nagyságát. Remek volt ez is mondhatom! Desszertnek palacsintáztunk volna még, de nem volt sárgabarcklekváros (csak jóval bonyolultabb fajták), így azt kihagytuk. Az újabb meglepetés a fizetésnél volt. (Megj: bármivel fizethetsz, amely törvényesen megszokott mód.) Ezekért a fentiekért mind alig fizettünk többet 7 magyar ezresnél, amelyben már az üditők is benne foglaltattak. :) Kérdésemre a kedves felszolgáló úr közölte, hogy náluk nincs szervízdíj, így az külön járt, mert amúgy bankkártyával fizettünk. Ha Te nyáron mész, akkor mindenképpen a teraszt válaszd, mert akkor csodálhatod a Dunát és felújított belvárosi részt, de mi bent is jól éreztük magunkat, mert minden nagyon finom volt, remek volt az asztal és jó meleg is volt.
Parkolni nem lehet sehol a környéken, úgyhogy pár perc sétával mindenki számoljon, de ez a hajó nagyon jó irányba halad az biztos, az egyik (ha nem a leg...) legjobb hely Győrben! Aki erre jár ki ne hagyja. (Csak a köretek miatt erős 4 szív az étel.)
Westy Hajó Étterem & Pub Győr - BelsőWesty Hajó Étterem & Pub Győr - Étel/italWesty Hajó Étterem & Pub Győr - Étel/ital

Westy Hajó Étterem & Pub további értékelései

2023.10.28a párjával
A köretből a színes zöldségeket - a menükártya fényképeihez képest - elvitte az infláció, így sima szürke héjába főtt krumplit kaptam. Kérdésemre felelték, hogy laktózmenteset kértem (tejmenteset kértem). Hát nem tudom hogy kutyatej vagy kókusztej volt e zöldségekben, képen nem láttam ilyet,...
2022.07.25gyerekekkel
Egy nyári forró késői délután az ember vízközelben érzi magát a legjobban. Legalább is én.Egy születésnapot kivántunk fiammal egy jó vacsorával megünnepelni.Ehhez választottuk ki a Westy hajót. Előtte két nappal lefoglaltam a helyet. Telefonon egy nagyon udvarias hölgy vette fel a rendelést. A...
2021.08.23családjával
Csodálatos környezetben van az étterem, ahol válogatottan kedves személyzet szolgálja fel a remek és csodásan táplált ételeket. Aki különleges élményre vágyik, okvetlen keresse fel ezt a remek hajóéttermet.