Csalódás volt

Hrabal Cseh Söröző & Étterem GyőrHrabal Cseh Söröző & Étterem Győr a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 22.
Győri hosszú hétvégénk alatt kerestünk olyan helyet, amit sokan dicsérnek, így esett a választás erre a helyre, ami nagy csalódás volt. Igaz, nagyon hőség volt azon a hétvégén, de az első emeleten található étteremben olyan meleg és fülledt volt a levegő, hogy szinte mindenkit 5 perc alatt levert a víz és nem is tudtuk élvezni az ott létet. A sörök nagyon finomak, egy pácolt hermelint és egy tócsnit ettünk, ami nagyon finom volt, de az árához képest elég kicsi adag. Az étlapot átnézve szomorúan tapasztaltam, hogy az autentikus csülköt csak előre rendelés alapján készítik és a híres oldalasnak se híre, se hamva, ami nélkül nincs brno-i kiállítás és vásár a Brno-ban található sörgyár éttermében. Remélem, hogy legközelebb sikerül jobb időt kifognunk.

Hrabal Cseh Söröző & Étterem további értékelései

2015.11.07barátokkal
Baráti összejövetel alkalmával látogattunk el a sörözőbe. A kiszolgálást illető első benyomásunk nem volt túl fényes, mivel csak hosszas várakozás után jött csak az asztalunkhoz pincér, és ez a tendencia a későbbiekben is hasonló volt, sokat kellett várni az eléggé barátságtalan kiszolgálásra....
2015.11.06barátokkal
Amíg Győrben éltünk, többször is vacsoráztunk itt és általánosságban mondhatom, hogy mindenben megfelelt. A vacsora ízletes, nem voltak azok a kifejezetten óriás adagok, de minden alkalommal jól lakottan távoztunk. A sör választék is megfelelő volt. A picérek nem jártak a nyakunkra, hogy kérünk-e...
2015.04.08gyerekekkel
Remek ételek-italok. Különösen izgalmas az autentikus cseh sörválaszték, a csülök és a levesek. A miliő, a képek, a berendezés valóban idézi a sörözők és söröések hrabali szemléltetését. Talán a kiszolgálás lehetne figyelmesebb, proaktívabb, de ez nem von le a hely értékéből és egyértelmű...