Hétköznapi ünnep

Matias Étterem & Kávéház GyőrMatias Étterem & Kávéház Győr a térképen

Kiváló 2013. májusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. május 31.
Eddig többször ettünk már az étteremben kettesben, családdal, baráti társasággal, de minden alkalommal meggyőződtünk arról, hogy mind a konyha, mind a felszolgálók képben vannak és jól végzik a dolgukat. Az ételek a sok helyen tapasztalható átlagtól azért eltérnek, de nem elrugaszkodottak, könnyen értelmezhetők és mindig élményt jelentettek (pl. legutóbb harcsasteak túrós-kapros rétessel és sült paprika mártással - egy csoda volt, bár nagyon szeretem a harcsapaprikást túrós csuszával, és ez csak nyomaiban hasonlított rá, de érződött, hogy a szakácsban van azért potenciál... A borkínálat (sajnos csak a saját pincészetükből van..) egész jó, és ráadásul minden főétel mellé adnak ajándékba egy pohár hozzá illő bort!
A bélszínsteak igaz, nem olcsó, ugyanakkor látszik, hogy komolyan veszik (pl. a pincér megkérdezte, hogy kérem, ami sajnos ma még nem annyira gyakori..), finom, érett hús, szaftos, ízes, olyan volt, amilyennek lennie kell, a hozzá feladott 2009-es Cab. Franc-nal együtt zseniális volt. De vannak szendvicsek, saláták, tészták, úgyhogy egy gyors ebédre is be lehet ugrani.
Rengeteg süteményük is van (alul cukrászda-kávézó üzemel),
gyerekmentes randira, ha el akarunk szökni otthonról, tökéletes:)
Csak ajánlani tudom, nekem eddig 10/10

Matias Étterem & Kávéház további értékelései

2015.06.16egyedül
Június első vasárnapjának estéjén megéheztem és steaket rendeltem.A pincér hölgy rövidesen ki is hozta az evő eszköz készletet.A kés abszolute nem passzolt a bélszínhez,kenőkés volt olyan amivel a vajas kenyeret kenik. Kértem,hogy cserélje ki rendes steak késre. Ki is cserélte fanyelű rece késre...
2015.03.13családjával
Karácsony előtt jártunk erre, az adventi kirakodóvásárra voltunk kíváncsiak. Eközben megszomjaztunk és ittunk is egy nagyon finom forralt bort az utcán. Ezután megéheztünk és ekkor bukkantunk a Matias kávéházra és a vonzó süteménypultra. Eddig tetszett, de ezután már nem... A pultosnő...
2014.10.29barátokkal
Matias .... minden egy helyen ...hangulatos, barátságos,teraszán kiülve , nyáron hűs, árnyékos , télen pedig a panorámás ablakokból élvezet a hideg téli hangulat .Karácsonyi díszlete becsalogatja a vendéget , olyan barátságos . Ételei inyenc ,szezonális , alkalmazkodik a nyár ,tavasz ,ősz ,tél...