Olajos Matróz

Matróz Dunaparti Kisvendéglő GyőrMatróz Dunaparti Kisvendéglő Győr a térképen

Gyenge 2016. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 1.
A Matróznak nagy szerencséje, hogy a Dunkakapu tér miatt felújították a teraszt és garantált a folyamatos forgalom. Emiatt egy 20 perces várakozás után jutottunk asztalhoz. Két vélhetően régóta itt szolgáló felszolgáló próbál mindenkihez időben oda érni inább kevesebb sikerrel. Nagy részben hal ételeket kínálnak konzervatív változatban. A járt utat járatlanért el ne hagyd szellemében jó bő olajban rántják a halat, majd ebben a halas olajban rántják a csirkét is. Ez kifejezetten kellemetlen ízt ad innentől az egész szárnyas ételnek. Harcsát ettünk és fogast, amelyek jó állagúak és ízletesek voltak, de rendkívül sósak. Az én fogásomhoz járt kb. 20 dkg olajban áztatott nyers lisztes sós hagyma is. Ilyet még nem láttam és nem is ettem előtte és akkor se. Kértem valamilyen kapor tartalmú kiegészítőt a halacskához, de a felszolgáló úr egy mosoly kíséretében döbbenten utasította el ezen kérésemet.
Az mindenképpen pozitívum, hogy házi tésztákkal dolgoznak.
A mosdóban megcsodálhatjuk az egykori győri vár némi maradvány tégláját, amúgy rettentő kicsi és alacsony a helyiség. Az ajtó közvetlenül a pulhoz nyilik.
Összességében kívülről sokkal jobban néz ki, a szolgáltatásuk nem tetszett.
Tisztaság:Gyenge
Matróz Dunaparti Kisvendéglő Győr - Étel/italMatróz Dunaparti Kisvendéglő Győr - Étel/italMatróz Dunaparti Kisvendéglő Győr - Étel/ital

Matróz Dunaparti Kisvendéglő további értékelései

2022.09.28családjával
Ha Győrben nagyon finom halászlét van kedvem enni, vagy családtagjaimat, ismerőseimet, barátaiamt szeretném meghívni egy finom halászléra, akkor a Matróz vendéglőbe megyek. A halászléjük mellett kiválló a tepertós pogácsájuk is, jó lenne a receptjüket megszerezni egyszer. Ezeenkívül, ha egy jó...
2022.07.27barátokkal
A fröccsfesztivál ideje alatt vacsoráztunk az étteremben, ami a fesztivál helyszínén a Dunakapu téren van. A teraszon ültünk le, így a programot is láttuk, hallottuk. Az alkalomhoz illően röccsöt ittunk. Az étlapon szinte minden főételből volt kisadag, így én azt rendeltem, de meglepően...
2021.10.12a párjával
Tegnap betértünk egy jó halászlé reményében. A felszolgáló fásult, enervált, unott modorú, cseppet sem előzékeny. Az abrosz foltos Előtte két zéró colát kértünk, amit koszos, használt (citromrostos, ivásnyomos) pohárban hozott ki, így a halászléről nem tudok véleményt mondani, mert addig nem...