Késői ebéd a Pódiumban

Pódium Étterem GyőrPódium Étterem Győr a térképen

Kiváló 2015. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 9.
Győri kirándulásunk alkalmából kerestem helyet a honlap segítségével. Alapvetően jól választottam.
Az étterem gyakorlatilag a Famulus szálloda étkezője, de külön bejárattal is rendelkezik, az Árkádhoz közel. Mivel ismeretlenül tértünk be - szokatlan volt a parkolás rendje, illetve a szállodán keresztül történő belépés.
Az étterem gyönyörűen berendezett, a kiírás szerint I. kategóriájú. Azonban megemlítendő, hogy a textilbőr a székeken egy-két helyen már felfeslett. A mellékhelyiség négycsillagos helyhez illően kulturált és nem mellékesen tisztán tartott.
Elég későn tértünk be, így rajtunk kívül már csak a felszolgálók (4-5 fő) voltak az étteremben. Velünk egy idősebb hölgy foglalkozott, sok-sok év tapasztalattal és rendkívüli kedvességgel. (Megjegyzendő, hogy ottlétünk alatt egy arab migráns jött be az étterembe, angolul kért felvilágosítást, azonban nem tudtak vagy nem akartak segíteni neki.)
A családdal a napi menün kívül "Déli bisztró étlap"-ról sikerült választanunk. A gyümölcsleves meglepetésre nem tejszínes lé, hanem turmixolt gyümölcs volt, így aztán lányom bánta is, hogy nem rendelt. A májgombóc isteni volt, házi készítésűnek tűnt. Rántott camembert darabokat rizzsel és Cordon blue-t hasábbal rendeltünk főételnek. A gyerekeknek a sajthoz felszolgált áfonyalekvár igazi csemege volt. A hús finom volt, a hasáb azonban szivacsos állagú. Összességében ízre mindegyik főétel legalább jó minősítést érdemel, de kinézetre a töltött húsost még egy Horváth Rozi szakácskönyvbe sem fényképezném bele, nemhogy internetre feltölteni.
Utána lefojtottuk egy somlói galuskával, mely az étkezés fénypontja lett. Kissé fura volt benne a vaníliakrém mennyisége (benyomásom alapján inkább somlói tortaszeletből készült), de tényleg ízletes volt, és ezt kinézet alapján a kirakatba is ki lehet rakni.
Szívesen térünk legközelebb is vissza!

Pódium Étterem további értékelései

2018.05.23családjával
Többször -általában rendezvény keretében - látogatunk ide. A belső terek kialakítása modern, a bútorzat kényelmes, a tisztaság az étteremben és a mellékhelyiségekben is kifogástalan. Az előre rendelt és az a'la carte ételek esetében is minden esetben minőségi ételeket kaptunk. A kiszolgálás...
2017.12.19kollégákkal
Két alkalommal voltunk ott, céges rendezvényen. Az ételek finomak és bőségesek voltak. A kiszolgálás jó. Ajánlom bátran másoknak is.
2016.10.12kollégákkal
Kollegákkal szoktunk menüzni járni. Érződik a helyen, hogy egy 4 csillagos szálloda étterme. Sítlusos berendezés, kedves és figyelmes pincérek. Az ételek finomak, jó a szakácsuk. Egy kicsit lehetnének nagyonnaka za dagok is. Többféle menüből lehet választani, és van külön étlapjuk is....