Spontán választás…ami nagyon jól sikerült!

Teátrum Étterem és Panzió GyőrTeátrum Étterem és Panzió Győr a térképen

Kiváló 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 5.
Nem néztünk ki előre a helyet, úgy gondoltuk Győr belvárosa tele van jó kis vendéglőkkel.Úgy voltunk vele ami megtetszik, oda beülünk. Szerencsére nem bántuk meg, jó választásnak bizonyult.
Az ételek nagyon finomak és bőségesek voltak. A tálalás gusztusos.
A kiszolgálás kedves, figyelmes, segítőkész és gyors. Az étterem terasza hangulatos.Ad némi intimitást, hogy örökzöldek vannak a virágládákban, ezáltal a sétáló utcától kellemesen szeparált.
Mindenhol tisztaság van. Egy apró hiba amit meg lehet említeni, hogy a terasz padlózata kissé labilis.Ár/érték arányban korrekt hely. Elégedetten és jó kedvel távoztunk.
Teátrum Étterem és Panzió Győr - Külső képTeátrum Étterem és Panzió Győr - Külső képTeátrum Étterem és Panzió Győr - Külső képTeátrum Étterem és Panzió Győr - Étel/italTeátrum Étterem és Panzió Győr - Étel/italTeátrum Étterem és Panzió Győr - Étel/italTeátrum Étterem és Panzió Győr - Étel/ital

Teátrum Étterem és Panzió további értékelései

2021.08.06gyerekekkel
Csendes helyen de mégis a város nyüzsgő részében található. Fiatalos kiszolgálásban volt részünk. Gyorsan, vidáman reagáltak le mindent. Az étlapon feltüntetett választék nem sok, de a megrendelt ételek finomak voltak és a mennyiségük is megfelelő volt.A két kamasz fiamnak is elég volt.Finom...
2017.07.17barátokkal
Maga a hely mivel inkább panzió, az étterem része is olyan panziós érzetű. Minden különösebb negatívum és pozitívum nélkül. A terasz padlózata (amikor ott jártunk) nem volt kellően alátámasztott és a közlekedő folyosóban női cipő sarkat nem kímélő 50 forintos nagyságú lyukkal terhelt. A...
2017.01.28gyerekekkel
A Győrkőc fesztivál alatt ebédeltünk a Teátrumban. Jártunk már itt korábban is, akkor meg voltunk elégedve az ételekkel. Most viszont vegyes érzésekkel távoztunk. Az ételek egytől egyig középszerűek voltak, kivéve az egyik köretet, mert az megégett. A gyerekmenü is olyan semmilyen volt, nem csak...
Hotel Fonte Győr - Napi árak ellátás nélkül
Napi árak ellátás nélkül
2024.12.29-ig
Hotel Fonte Győr
Sokoró Fogadó Sokorópátka - Napi árak félpanziós ellátással
2024.12.31-ig
Sokoró Fogadó Sokorópátka
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel