Egy jó hambizás Győrben

Westy BRGR GyőrWesty BRGR Győr a térképen

Kiváló 2020. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 14.
A Burger nagyon finom, az adag is megfelelő akár egy éhes férfinak is. A választék cső, mindenki megtalálja számára a megfelelőt, mind összetételben, mind méretben. Többször ettünk már itt, de a húspogácsa minősége mindig egyformán finom, rendben volt.
Csúcsidőben kicsit zsúfolt, de megéri kivárni az ételt. A kinti rész lehetne egy kicsit nagyobb, de az nem rajtuk múlik...

Westy BRGR további értékelései

2023.02.08a párjával
Egy őszi hétvégén jártunk a párommal Győrben. Este vacsorázni szerettünk volna, de nem néztünk ki előre éttermet. Szinte minden kihalt volt a belvárosban, viszont a Westy Burgerben ennek ellenére is sokan voltak, ezért választottuk ezt. A "tömeg" ellenére a kiszolgálás gyors volt, a hamburger...
2022.06.25gyerekekkel
Finom hamburgereket ettünk itt,a csajos méret is bőven elég egy felnőttnek. Frissen készül,jó alapanyagokból,ezt az árak is tükrözik. A helység hangulatos.
2021.06.26gyerekekkel
Ismerőseink ajánlása alapján tértünk be ide. A nagy választék miatt alig tudtuk eldönteni, mit is együnk, a kiszolgálók életunt hozzáállása miatt már-már stresszeltünk, hogy gyorsan döntsünk valamit. A hamburgerek csajos és férfi méretben kérhetők, de a család férfi tagjai nehezen boldolgultak a...
Hotel Fonte Győr - Napi árak ellátás nélkül
Napi árak ellátás nélkül
2024.12.29-ig
Hotel Fonte Győr
Sokoró Fogadó Sokorópátka - Napi árak félpanziós ellátással
2024.12.31-ig
Sokoró Fogadó Sokorópátka
Thermál Hotel és Kemping Komárom - Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel
Napi árak reggelis ellátással, fürdőbelépővel