Rossz az irány

Hamburger Bár GyulaHamburger Bár Gyula a térképen

Gyenge 2019. januárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. január 29.
Tőzsgyökeres gyulai emberként van tapasztalatom velük .Régen jó volt a hely.Tegnap betértem egy "tálra" és döbbenten tapasztaltam az áremelést.Szerintem egy szelet pizzát több mint 700 Ft ért árulni nevetséges,de a tál is már 1300 fölött jár.Köszi Hambibár,keresünk más hamburgerek őt!

Hamburger Bár további értékelései

2020.06.20gyerekekkel
Kevèske várakozás után kiváló gyrost ès pizzat ettünk. Megkoronázva limonádèval. Mindenkinek ajánlom a helyet
2020.03.18gyerekekkel
Átlagnál jobb, de a négy pont kissé túlzás, sajnos nincs mód 3,5 pontot adni. Népszerű gyorsétterem Gyulá, mióta legutóbb ott jártam, emelkedtek az árak, ami egyébként érthető. Nagyjából a McDonalds modellre ráállt privát egység, az említettnél szélesebb választékkal. Mi ettünk halburgert,...
2019.10.14a párjával
Vacsorázni mentünk Gyula egyetlen hamburgert árusító éttermébe. Ismerős ajánlotta a helyet, így fel voltunk rá készülve, hogy sokan lesznek. Valóban rengetegen voltak. Kb. 20 percet álltunk sorba, majd még kb. 30 percet vártunk a hamburgerek elkészítésére. Sajnos az étteremben a falon csak a...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel