Kiadós, ízletes félpanzió

Orchidea étterem GyulaOrchidea étterem Gyula a térképen

2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 18.
A szálloda vendégeként félpanziós ellátás keretében vettük igénybe az éttermet, ami nagyon szépen, kényelmesen berendezett. A terítést is nagyon ízlésesen oldják meg, más este és más reggel a színvilág. A tisztaságra is figyelnek, sosem volt pecsétes az abrosz! Főszezonon kívül jártunk ott, így szerencsére nem volt tülekedés, mindig találtunk üres asztalt. Az étkezésekre megadott intervallumoknak általában a vége felé mentünk étkezni, de ennek ellenére még mindegyik tálalóban volt étel, nem volt kifogyva semmi sem. Esténként mindig többféle főételből, köretekből és édességekből lehetett választani, levesből is 2féle volt. Minden este valami mást sütöttek a látványkonyhában, ami így igazán friss volt. Esténként nincsen ital kitéve, azt külön lehet rendelni (bor sör, üdítő), amit a szoba számlájához írnak. Reggel is nagy volt a választék: többféle melegétel volt (különböző rántották, főtt kolbász, bundáskenyér...), valamint felvágottak, sajtok, zöldségek, müzlik, joghurtok, lekvárok. A reggelikkel kapcsolatban megjegyezném, hogy az italautomata mellé kitett poharak nagyon kicsik, és a pékáruk között nem találtam teljeskiörlésű, barna vagy rozs kenyeret, csak fehéret. De külön örültem annak, hogy reggel és este is többféle gyümölcsből lehetett választani.
Orchidea étterem Gyula - EgyébOrchidea étterem Gyula - BelsőOrchidea étterem Gyula - Étel/italOrchidea étterem Gyula - Étel/italOrchidea étterem Gyula - Étel/italOrchidea étterem Gyula - Étel/italOrchidea étterem Gyula - Étel/ital

Orchidea étterem további értékelései

2018.10.12családjával
Írom mindezt én,aki az elmúlt 2 évben mindenhol az itteni szinvonalat tekintettem egy 4*-os hoteltől elvárható etalonnak. A hotel vendégei vagyunk,2 év után ismét,csak ezuttal a Munkácsi szárnyban. A Dűrer- ben nem volt hely. Látszatra nem sok minden változott,tágas,elegáns...
2018.06.24barátokkal
Ma voltunk elősször itt,meglepetést szereztünk egy jó ismerősnek,barátnak:-) Erre nem számítottunk,hogy mi is így meglepődünk:-) Ezt a helyet szavakkal nehéz leírni annyira szuper:-) Aki olvassa ezt ne hagyja ki,térjen be ide!!Kedves kiszolgálás,baráti összegek,gyors ételkészítés,finom...
2017.01.03a párjával
Férjemmel voltam az Erkel hotelban, ennek kapcsán kerültem az étterembe. Számunkra semmi extra élményt nem nyújtott, talán még a megszokottnál is egy kicsit alacsonyabb színvonalt nyújtottak.Úgy gondolom karácsonyhoz közeledvén / dec 15-17-ig voltunk/ több és kicsit különlegesebb ételekkel kellet...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel