Soha többet...

Öcsi és Fuszek vendéglő GyulaÖcsi és Fuszek vendéglő Gyula a térképen

Szörnyű 2012. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. június 26.
2 éve Gyulán nyaraltunk, bementünk hát a városközpontba keresni egy éttermet, elsőként az Öcsi és Fuszeket szúrtuk ki, majd később meg is bántuk ezt. Nekünk nagyon nem jött be ez az étterem, egy menüt kértük meg 2 cézársalátát. A menü hihetetlenül kevés a saláta meg borzalmas ízű volt, a kiszolgálás borzalmasan lassú és em túl kedves volt, nem is mentünk oda többet. Amúgy Gyula lett az egyik kedvenc városom ettől az étteremtől eltekintve :( Ha megfogadtok egy tanácsot Gyulán bárhova máshova csak oda ne, minden mással maximálisan meg voltunk elégedve, mindenképp próbáljátok ki az ottani pékséget, messze a legjobb :)
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Öcsi és Fuszek vendéglő további értékelései

2016.04.17a párjával
Jó párszor jártam itt, nemcsak az említett időpontban. Finom ételek, gyors kiszolgálás. A korlátlan fogyasztásos lehetőséget ajánlom a nagy evőknek, ami 1400 forintba kerül és egy órán keresztül annyit ehetsz mindenféléből, amennyi beléd fér. Ez 2-3 féle levest, 6-8 fajta főételt, 5-6 féle...
2014.12.11a párjával
Amikor a kerthelyiségben leültünk,a pincér elég lekezelő stílusban beküldött minket a belső térbe. Az ételek ránézésre is borzalmasak voltak,a borda pedig egyenesen gusztustalan.
2014.11.19barátokkal
Szuper hely ajánlom mindenkinek,barátnőmmel itt jártunk welnes hétvégén,rátaláltunk erre az étteremre,és bucsú ebédet is ott ettünk,mielött hazajöttünk!Legközelebb arra járunk,tuti nem hadjuk ki!Akimást mond az nem járt még más helyen,és nemtud összehasonlítást tenni! Senkit nem akarok...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel