Szokásos jó minőség

Sörpince Vendéglő & Étterem GyulaSörpince Vendéglő & Étterem Gyula a térképen

Kiváló 2021. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2021. december 17.
Szeretünk ide járni. Többször voltunk már itt a családdal. Finomak az ételek, kívánságra egyedi összeállítást is kaphatunk, mindig boldogan távozunk. Ha kérjük a megmaradt ételt becsomagolják, a kiszolgálás udvarias, gyors, figyelmes. A külső terasz a kedvencünk de a belső éttermi helyiség is kellemes, tiszta , kényelmes.

Sörpince Vendéglő & Étterem további értékelései

2022.11.08családjával
Egy hétköznapi gyulai kirándulás alkalmával megéheztünk, ezért tértünk be a Sörpincébe. Telt ház volt, de a pincér kedvesen invitálva, még tudott egy szabad asztalt mutatni. Egyből hozta az ingyen ásványvizet, aztán a forró levest. A második nagyon finom és mutatós volt a savanyúsággal együtt....
2022.08.28a párjával
1 hetet töltöttünk ott,ebből 4 napot az étteremben érkeztünk.A menük változatosak és finomak voltak,de amit ettünk mindenre igaz volt ez.A kiszolgálás ahhoz képest hogy szinte folyamatosan teltház van gyors volt.A pincérek pedig nagyon közvetlenek,ügyesek, és kedvesek.
2022.02.06barátokkal
Ide betérve szombat este zárás előtt nem sokkal kedves vendégszerető udvarias humoros jókedvű pincérek fogadtak és nem néztek ki a helyről.Bár voltak is bent vendégek sokan mégis volt hely ami nem kicsi és nagyon hangulatos. Mindenkinek maximálisan ajánlom.
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel