Szuper Pizzéria

Venezia Olasz Étterem & Pizzéria GyulaVenezia Olasz Étterem & Pizzéria Gyula a térképen

Kiváló 2014. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. október 16.
Először voltunk,de nem utoljára! Gyalog mentünk,és kissé távolról,de nem bántuk meg.....sőt! Udvarias,gyors kiszolgálás,és a finom,ízletes pizzák segítettek a döntésünkben! Az árak teljesen korrektek! Mivel mi kisgyermekkel voltunk,nagyon megörültünk a mini pizzának,amit nem sok helyen kaptunk. Biztos,hogy máskor is ide fogunk menni!

Venezia Olasz Étterem & Pizzéria további értékelései

2017.08.10gyerekekkel
Gyulán nyaraltunk, a gyerekek pizzát akartak, mondom, legyen....rendelünk. Kinéztük a honlapon, megrendeltük. A családi pizza megrendelésénél kértem, hogy 1/3 részét szalámisra kérjük, a többit sonka ananász. Még hozzátettem, a kisfiam ragaszkodik a szalámihoz. Sajnos csak felezni tudják...sebaj,...
2016.10.05a párjával
Rendszeresen visszatérünk ide, ha Gyulán vagy környékén járunk. A pizzák olyan ízletesek, amivel kevés helyen találkozik az ember, országosan is kiemelkedő. Az ételek mennyisége, minősége és ízvilága kifogástalan, sosem kellett csalódnunk. A pizzák tésztája csodás, a feltétek változatosak,...
2015.08.18gyerekekkel
Neten kerestünk rá az étteremre, gyulai nyaralásunk alatt. A honlapjuk katasztrofális! Ömlik róla a reklám, az ételek/pizzák leírása pedig pontatlan, ezáltal használhatatlan. Nagyon olcsó honlap lehet. De mivel itt jó értékeléseik voltak, belevágtunk. Kiszállítással kértünk 3 db pizzát. A...
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel