Átlagos 2013. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. április 3.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Az elektronikus foglalás feldolgozása lassú és noninformatív volt,a szálloda recepciója segített benne telefonos érdeklődésemre, a recepciós személyzet stílusa nagyon vendégbarát volt.Szépen felújított és kényelmes volt a szoba, a fürdőszoba ajtajának fogója javításra szorulna, (érthetetlen módon egy csavaron spóroltak).Az étkezés szűk választékúnak tartottuk az árhoz képest, az étterem nagysága megkívánna egy távolabbi ételkihelyezést is a nagy tömeg elkerülése miatt.A meglepi sütiben kihúzott ajándék masszázs marketing fogást elméretezték,ami nekünk vált kínossá, mert már a kihúzáskor nem volt időpont hozzá, majd kaptunk egy időpontot a reklamáció során, amit kétszer megerősítettek, majd az adott időpontra mégis más volt felírva, így nem is tudtuk igénybe venni.Nem igyekeztek kárpótolni bennünket,azt mondták: maguk nem ezért jöttek ide,nem tudhatták, hogy kapják.A város élvezete mellett a wellness ajánlatuk miatt utaztunk több száz km-t, melyből csak a wellnes maradt ki a tömegellátás miatt.
Csak jót tudok mondani nagyon meg voltunk elégedve A szoba tiszta, szép, kényelmes, az ételválaszték hatalmas, a személyzet kedves, rugalmas, az elhelyezkedés tökéletes. Annyi csak, hogy, ha valaki szaunázni szeretne vigyen magával szainalepedőt, mert azt itt nem adnak.... A fürdővel való...
Szépen felújították a Munkácsy szárnyat, igencsak ráfért. A szoba és a fürdőszoba is tágas, kényelmes, praktikus, ízlésesen berendezve. A mennyezeti fekete keretes lámpatest az elég csúnya. A hűtő az inkább tároló, mivel nem hűtött. A személyzet kedves és szolgálatkész volt. az ételek...
Az all inclusive szolgáltatást nem kéne erőltetniük. A félpanziós vendégek körül ugrálnak a pincérek, a fullos szolgáltatást kifizető vendégek meg sorban álnak egy nyamvadt pohár vízért. Meg kéne látogatni , vagy telefonon felhívni a dunántúli testvér szállodák vezetőségét és kérdezni. PL:...