Átlagos 2013. áprilisban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. április 3.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Az elektronikus foglalás feldolgozása lassú és noninformatív volt,a szálloda recepciója segített benne telefonos érdeklődésemre, a recepciós személyzet stílusa nagyon vendégbarát volt.Szépen felújított és kényelmes volt a szoba, a fürdőszoba ajtajának fogója javításra szorulna, (érthetetlen módon egy csavaron spóroltak).Az étkezés szűk választékúnak tartottuk az árhoz képest, az étterem nagysága megkívánna egy távolabbi ételkihelyezést is a nagy tömeg elkerülése miatt.A meglepi sütiben kihúzott ajándék masszázs marketing fogást elméretezték,ami nekünk vált kínossá, mert már a kihúzáskor nem volt időpont hozzá, majd kaptunk egy időpontot a reklamáció során, amit kétszer megerősítettek, majd az adott időpontra mégis más volt felírva, így nem is tudtuk igénybe venni.Nem igyekeztek kárpótolni bennünket,azt mondták: maguk nem ezért jöttek ide,nem tudhatták, hogy kapják.A város élvezete mellett a wellness ajánlatuk miatt utaztunk több száz km-t, melyből csak a wellnes maradt ki a tömegellátás miatt.
Mindenütt patyolattisztaság a hotelben. Az étkezés elsőrangú. A személyzettel is meg voltunk elégedve. Kényelmesen teltek a napjaink. Sajnos nagyon hideg volt az időjárás mikor ott tartózkodtunk szeptember végén és október elején. Emiatt a Várfürdőt sem tudtuk kihasználni, viszont a szálloda...
Sokadszorra jártunk itt. Félpanziós ellátás, volt Munkácsy szárny. A szállás kényelmes, tiszta, a személyzet udvarias. (recepció, takarítók). Szinvonalromlást az éttermi szolgáltatásban tapasztaltunk. A reggeli megfelelő, kiemelném a finom kávét! Vacsoránál jóval kevesebb féle étel...
Férjemmel pár napot töltöttünk el a Hunguest hotelben.Érkezéskor kedves fogadtatást és teljeskörű tájékoztatást kaptunk minden kérdésünkre és még utána is,ha bármikor szükség volt.Azonnal intézkedtek .Félpanziós ellátást kértünk,mert napközben a Vàr fürdőben voltunk és élveztük az ottani...