Átlagos 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 5.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Sok jó szolgáltatás van, megfelelő áron. Sajnos a személyzet szörnyű: képzetlen, tájékozatlan a saját munka helyükön lévő kérdésekben is , leráznak, butaságokat válaszolnak, félre informálnak. Az étterem egy káosz. Az igazgató Fenséges Úr: három napig várakoztatott, hitegetett igen leereszkedik az átvert vendéghez. Felárat fizettünk plusz 14 ezer magyar forintot az Erkel nyugati szárnyra. Az értékesítő átvert, kérdésemre miért drágább: mert parkra és tóra néz. A valóság: parkolóra néz! Na ezért 14.000! A Fenséges Igazgató Úr szerint ez nincs leírva. Igaz, de ettől még átvertek. Kérdésünkre miért ilyen a személyzet: mert kiléptek.
Férjemmel pár napot töltöttünk el a Hunguest hotelben.Érkezéskor kedves fogadtatást és teljeskörű tájékoztatást kaptunk minden kérdésünkre és még utána is,ha bármikor szükség volt.Azonnal intézkedtek .Félpanziós ellátást kértünk,mert napközben a Vàr fürdőben voltunk és élveztük az ottani...
A Hotel számunkra nagy csalódás elsősorban all-inclusive az egy átverés, a fő étkezések között minden egyes nap ugyan az a kiszáradt péksütemény és tortilla chips volt mellé salátával. Ha így foglal az ember egyik fő étkezésnél sem szolgálnak ki itallal, sorba kell érte állni, a számlán mégis 16...
Csakis az olvasott értékelések alapján, de volt némi fenntartásunk érkezés előtt, ám meg kell mondjam egyáltalán nem volt alapja a riogatásoknak. Mi a Munkácsy szárnyban kaptunk szobát, ami tökéletesen kényelmes ágyakkal, kellemes belső térrel, remek fürdőszobával, tisztasággal, jól működő...