Jó 2022. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. június 4.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Többször jártunk már itt, bár régebben. Most jó volt nosztalgiázni. Először a parkolásról: sajnos a bejárati (recepció előtti) parkolási rend kissé zavaros. Néhány autó túl hosszú a rendelkezésre álló helyhez képest, ezért nagy figyelemmel kell lenni az újonnan beállónak (ez nem a szálloda hibája, hanem egyes vendégeké). Sajnos a hátsó (épület mögötti) parkoló nem eléggé árnyékos, ezt pedig mi, autósok nem igazán szeretjük... A recepciósok kedvesek, szolgálatkészek, akárcsak a többi alkalmazott. Az étteremben viszont nem nagyon szeretnek újra fogadókésszé tenni az éppen elhagyott asztalokat, ezért sokszor keresgélni kellett szabad helyet. Különösen vacsorakor volt bosszantó, amikor látszott, hogy inkább már a reggelire terítenének... A szobánk kényelmes, hagyományosan jól berendezett volt. A félpanziós étkezés mindig színvonalas volt, most sem ért bennünket csalódás. Az elfogyott ételeket gyorsan pótolták, az étkezési idők végén is megfelelő volt a választék. A szomszédos fürdőbe az átjárási lehetőség nagy vonzereje a szállodának. Sajnos az Aquapalotában ottlétünk alatt sok csúszásos, botlásos baleset volt. Nemcsak a padló csúszós, hanem a lépcsők is. A lépcsőkorlátok a szokásosnál nagyobb átmérőjű csövekből készültek, átfoghatatlanok, a kapaszkodásban nem segítik a fürdőlátogatót. A recepción több ismertetőt kellene elhelyezni Gyuláról, a szálloda információs pultja ugyanis nincs használatban...
Csak jót tudok mondani nagyon meg voltunk elégedve A szoba tiszta, szép, kényelmes, az ételválaszték hatalmas, a személyzet kedves, rugalmas, az elhelyezkedés tökéletes. Annyi csak, hogy, ha valaki szaunázni szeretne vigyen magával szainalepedőt, mert azt itt nem adnak.... A fürdővel való...
Szépen felújították a Munkácsy szárnyat, igencsak ráfért. A szoba és a fürdőszoba is tágas, kényelmes, praktikus, ízlésesen berendezve. A mennyezeti fekete keretes lámpatest az elég csúnya. A hűtő az inkább tároló, mivel nem hűtött. A személyzet kedves és szolgálatkész volt. az ételek...
Az all inclusive szolgáltatást nem kéne erőltetniük. A félpanziós vendégek körül ugrálnak a pincérek, a fullos szolgáltatást kifizető vendégek meg sorban álnak egy nyamvadt pohár vízért. Meg kéne látogatni , vagy telefonon felhívni a dunántúli testvér szállodák vezetőségét és kérdezni. PL:...