Jó 2023. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. június 23.
Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A sokadik gyulai pihenésünk helyszínéül ezúttal a Hunguest Gyula szállót választottuk. Jó döntés volt! A szálloda egyik épülete még felújítás alatt áll(ez a belülről már szépen felújított másik épület vendégeit nem zavarja) . A külső felújítás még hátra van, rá is fér. A szobák szépen berendezettek, kényelmesek. A konyha nagyszerű, ízletes, széles választék várja a vendégeket úgy a reggeliknél, mint a vacsoráknál, az egyetlen kevésbé pozitív észrevétel a sütemények viszonylag gyenge minősége. A szálló saját wellness részleggel rendelkezik, de egy összekötő folyosón keresztül a városi wellnessfürdő is térítésmentesen elérhető. Egyetlen negatív dologgal találkoztunk, amit mindenképpen meg kell említenem. Sosem tartottam szerencsésnek az italfelszolgálásért felszámított szervízdíj alkalmazását. Az ellenérzésem jogossága ezúttal is bebizonyosodott. Az első ( 09.12.) vacsora felszolgálóit kivéve, a következő napok vacsoráinál csak külön kérésre, hosszas várakozás után sikerült italhoz jutnunk, a vegzálástól nem túl barátságos pincér "jóvoltából". És ezért még szervízdíjat is felszámítottak. Szóval továbbra is úgy gondolom, hogy talán én mint vendég, jobban el tudom dönteni, hogy mikor adjak borravalót és mennyit. Ez azonban elvi kérdés, a szálló minden vonatkozásban megfelelt a várakozásunknak. Jó szívvel ajánlom mindenkinek a felkeresését.
Csak jót tudok mondani nagyon meg voltunk elégedve A szoba tiszta, szép, kényelmes, az ételválaszték hatalmas, a személyzet kedves, rugalmas, az elhelyezkedés tökéletes. Annyi csak, hogy, ha valaki szaunázni szeretne vigyen magával szainalepedőt, mert azt itt nem adnak.... A fürdővel való...
Szépen felújították a Munkácsy szárnyat, igencsak ráfért. A szoba és a fürdőszoba is tágas, kényelmes, praktikus, ízlésesen berendezve. A mennyezeti fekete keretes lámpatest az elég csúnya. A hűtő az inkább tároló, mivel nem hűtött. A személyzet kedves és szolgálatkész volt. az ételek...
Az all inclusive szolgáltatást nem kéne erőltetniük. A félpanziós vendégek körül ugrálnak a pincérek, a fullos szolgáltatást kifizető vendégek meg sorban álnak egy nyamvadt pohár vízért. Meg kéne látogatni , vagy telefonon felhívni a dunántúli testvér szállodák vezetőségét és kérdezni. PL:...