Negatív

Al-hamra Étterem HajdúszoboszlóAl-hamra Étterem Hajdúszoboszló a térképen

Szörnyű 2016. februárban járt ittÉrtékelt: 2016. február 6.
Mai nap során tettünk látogatást az étteremben. Az üzlet előtt hatalmas betűkkel, táblán van feltüntetve, hogy pizzát is készítenek,illetve egyéb, kifejezetten street food jellegű ételek listája van kiírva (hamburger, gyros). Amikor étlapot kértünk, automatikusan a normál étlapot hozták, mely sem a pizza, sem a kint feltüntetett ételeket nem tartalmazták. Kérésünkre kaptunk egy laminált A/4-es lapot,5 féle pizzával, míg további kérdezősködésünkre kinyögték, hogy hamburgert nem árulnak, holott előtt egy perccel szólt be egy másik pincér a konyhára,hogy "egy burger lesz". A gyros tálról semmilyen tájékoztatást nem kaptunk papíron, étlap,menülap formájában, ráadásul a pincér kifejezetten sértésnek vehette az érdeklődésünket, mert lekezelő, tahó módon válaszolgatott. Úgy tűnik, náluk csak az a vendég, aki több tízezres számlát hagy maga után. Amikor arról van szó, hogy vacsorázunk, akkor szívesen költünk párommal, de ebben az esetben szimplán egy gyors ebédet szerettünk volna. A számla nem tartalmazta a pluszban kért feta sajtot tételesen feltüntetve, tartármártás néven került a papírra,és négyet ütöttek be abból is, miközben ketten ebédeltünk. Az egész hely középszerű, az itallapjuk szegényes (mellettünk egy párnak nem tudtak narancslevet adni), és drága, a pincérek pedig minősíthetetlenek. Tervezünk még a városba utazni, de az éttermet messzi elkerüljük,és ezt javasoljuk minden ismerősünknek is. Megjegyzem, így is 4000 forintos számlát kaptunk, kettő darab KICSI gyros tálért úgy, hogy az egyikre sült krumplit sem kértünk, egy marok hús nem volt összesen a két adagban, és meg tudtam számlálni a zöldségeket egyenként, miből mennyi van,és ez sajnos nem költői túlzás. Nem sajnálom soha a pénzt ételre, sűrű étterem látogatók vagyunk, de ilyet én még soha,SEHOL nem tapasztaltam.
Hangulat:Szörnyű

Al-hamra Étterem további értékelései

2023.11.13a párjával
Félpanzióra voltunk befizetve ebbe az étterembe. Pár éve voltunk már itt, akkor sem voltunk pozitív véleménnyel a helyről, de azt gondoltuk, hogy a színvonal változott azóta és a szállásunk miatt ide volt befizetve a reggelink/vacsoránk. Sajnos a hely tisztaság szempontjából semmit nem változott....
2023.06.17a párjával
Ebédelni tértünk be az étterembe. Párom Jókai bablevest kért, én pedig halászlét. Mindkettő nagyon finom volt, bár hiányoltam, hogy a halászléhez nem tettek ki maguktól Erős Pistát, vagy paprikát. Az étterem a Mátyás király sétány frekventált helyén van, esténként zenés esteket is tartanak. A...
2019.10.23családjával
A közelmúlt legjobb választása. Sorozatos csalódás után (hajdúszoboszlói és a környékbeli vendéglátó helyek egyaránt), kellemes környezetben, ízletes ebédet fogyasztottunk el az étterem teraszán. Elégedettek voltunk a kiszolgálással, a kiválasztott ételek minőségével és mennyiségével is....
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón