Ez a hely egy szóban foglalható össze. Borzalmas!!!

Kemencés Csárda HajdúszoboszlóKemencés Csárda Hajdúszoboszló a térképen

Szörnyű 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 8.
Másodjára vacsoráztunk ebben az étteremben a családdal. Tavaly voltunk először, mert kívülről nézve hangulatos és barátságos a hely. Már tavaly is nehezményeztük, hogy a felszolgálás lassú, azonban ezt betudtuk a telt háznak. Idén a gyerekek kedvéért mentünk el de nem kívánok ilyen estét még az ellenségeimnek sem. Ismét telt ház volt és szerencsénkre akadt egy szabad asztal, ami éppen felszabadult. Leültünk és bő 10 perc várakozás után az egyik felszolgáló unott arccal leszedte az előző vendégek után otthagyott üvegmaradványokat és az asztal rendbetétele ebben ki is merült. Én nem vagyok egy finnyás ember de azért az elvárható lenne, hogy minimum a morzsáktól is megszabadítsák az asztalt egy új vendég esetében. Máshol, ahol eddig jártunk a terítő csere ebben az esetben alap dolog volt. Az asztal "takarítást" követően kb. 20 percre volt szükség ahhoz, hogy egy felszolgáló odatévedjen és megkérdezze, hozhat e valamit? Megrendeltük a kis üdítőinket, amire újabb 10 percet vártunk. Eközben azt tapasztaltuk, hogy valószínűleg az étterem alkalmazottai szelektálhatják a vendégeket, mert a nagyobb társaságok és a lengyel barátaink nagyobb ösztönzést jelentenek számukra. Mindenesetre a gyerekek miatt továbbra is türelmesen vártunk.
A megérkezett üdítő után újabb "parkolópálya" a családunknak és ekkor kb. fél óra kellett ahhoz, hogy megkérdezzék mit szeretnénk vacsorázni? Már a várakozásban éppen az eddigi fogyasztásunk számláját akartuk kérni és távozni, hogy másik helyre menjünk, amikor "megérkezett" a felszolgáló. Vacsora rendelésünk leadtuk és ismét egy nagy adag várakozás várt ránk. Közben megtapasztalhattuk, hogy akik utánunk jöttek és lengyel ajkúak, azok 15 perc felszolgálást igényelnek ételrendeléssel és étel felszolgálással együtt. Röpke 45 perc elteltével sikerült is megkapnunk a megrendelt vacsoránk; HIDEGEN. Bevallom, hogy már nem volt erőm visszavitetni, mert este fél tizenegyről beszéltünk és a gyerekek is fáradtak voltak. Az ételről a kihűlt állapota miatt igazából nem tudok véleményt mondani. Már úgy voltunk vele, hogy együk meg, fizessünk és hátra sem nézve, erről a helyről meneküljünk.
Én köszönöm a tulajdonosnak és az alkalmazottainak, hogy így sikerült elrontani az esténket. Ígérem, hogy erre a helyre soha többet nem teszem be a lábam de még az ismerőseimet is lebeszélem róla. Ezt az éttermet csak és kizárólag annak ajánlom, aki tud azzal azonosulni, hogy a külföldi vendégek előbbre valók. Sajnos érezhető az, ami régen a Balatont jellemezte; hogy egy magyar vendég kevesebbet ér a külföldivel szemben.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Kemencés Csárda további értékelései

2023.11.13barátokkal
A nagyon reklámozott Libanapok alkalmával látogattunk Hajdúszoboszlóra de ,,libapecsenyét,, nem is láttunk mert már délután /szombat/elfogyott! Azért kerestünk egy vendéglöt ahol talán ehetünk libasültet, ha már az egész ország-világ tudatára adták, hogy libanapokat szerveznek - hát nuku...
2023.09.05a párjával
Kétszemélyes frissensült tál 5 perc alatt,Melegített rizs,krumpli tegnapi sült egy adagos mennyiség. 12000ft-os alapár ,1500ft szervízdíj. Egy fillért nem ért az egész.Az asztalok nem voltak letakarítva pincérből hiányzott minden ami a szakmához kell.Nem gondolom ,hogy valaha még betérek ide.
2023.03.30gyerekekkel
Baráti, családi születésnapot ünnepeltünk, közel 20 fős társaság, idősebb korosztály. Az étterem több helyiségből áll, egyik teremben 1 személyes zeneszolgáltatással. Itt volt a mi társaságunk is, a hangos zene lehetetlenné tette a társalgást. Ez csak a kezdet volt, mert megérkezett egy kiránduló...
Napsugár Kenézy Lux Apartman Vendégházak Hajdúszoboszló - Pihenés Hajdúszoboszlón