Kiváló 2018. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. február 12.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kaptam egy email-t, miszerint ha még érkezéskor jelzem a recepción, átrakhatják a fürdőbe szóló jegyünket érkezés napjáról az elutazás napjára, a hölgy a recepción ilyennel még nem találkozott, azt mondta, másnapra megérdeklődi, persze semmi választ nem kaptunk másnap sem. Az étteremben nagyon kedves volt a személyzet, főleg egy fiatal lány, akinek az egy éves fiunkhoz mindig volt egy kedves szava, ő is nagyon megkedvelte. Az ételekből bőséges választék volt, mindig találtunk kedvünkre valót. Szép nagy, tágas volt a szoba, az ágyneműn voltak nagyobb foltok, viszont a takarító személyzet kedves volt. A kislámpa kiégett a tükör felett, azt nem cserélték ki, míg mi ott voltunk. Egy picit messze volt a szállodától a fürdő, kisbabával, télen.
Nagypéntektől húsvét hétfőig voltunk a szállodában. Minden tiszta,rendezett. A személyzet segítőkész, kedves. A wellness részleg kielégítő, szép udvar, rengeteg napágy. Az étkeztetés kiváló. Sosem ettük ugyanazt. Teltház volt,de nem kellett várni,ha fogyóban volt valamilyen étel, azonnal...
A szobával és a személyzettel nem volt gond, de az étkezéssel igen. Előre bejelentettem, hogy komoly ételintoleranciám van - sok élelmiszerre. Azt jelezték vissza nekem, hogy nem gond. A vacsorát megoldották, de a reggeli katasztrofális volt. Más hotelekben mindig volt tejérzékenyeknek való...
Nagyon jó az átjárás biztosítása, a prémium zóna, gyógyfürdő, stb szolgáltatásaihoz. Kedves személyzet, jó a konyha, bár lehetne több féle leves. Ami kevésbé tetszett: nagyon kevés magyar nyelvű csatorna van a külföldihez képest a tévén (Magyarországon vagyunk!!!!!!!!!!!!!!!!!), a zuhanyrózsát...