Átlagos 2016. januárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2016. január 26.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Sokadszor jártam itt, nagyjából azt kaptam, amit vártam.Az épületre nagyon ráférne egy szigetelés, nyílászáró cserékkel és fűtéskorszerüsítéssel, de erről a tulajdonos tud dönteni, megéri-e? Azonban a feltehetően még az építéskor letett folyosói szőnyegeket, amik helyenként inkább szunyoghálók, talán ki lehetne cserélni. A konyha változatlanul jó, csak az új személyzetnek kellene megtanítani, ha már az iskolában nem nevelték beléjük, hogy a vendéglátás alfája a mosoly. Az természetes, hogy minden munkahelyen vannak konfliktusok, de ezt talán egy étterem konyháján nem úgy kell elintézni, hogy a vendég füle csengjen tőle. Ami nagyon hiányzott, az a hajszárító a medencéknél. Az egészségügyi személyzet munkájáról csak jót tudok mondani. A személyzet összességében kedves, szolgálatkész, professzionális.
Sajnos a szálloda tulajdonos váltás miatt több hónapig zárva volt! Mi a második héten voltunk, de még nem voltak teljesen felkészülve a vendégek zökkenőmentes fogadására! A gyógykezelések beosztása elég nehézkesen ment! Kevés volt a szakember! Elutazás napján nem működöt a bankterminált, ki...
A szálloda kicsit retró, de tiszta. A wifi a földszinten kívül használhatatlan, jelerő a szobában gyenge. A reggeli minden nap ugyan az, nincs különösebb változatosság. Az esti svédasztalos vacsora kétféle főételre korlátozódik, de ízletes. Feltételezésem szerint mivel szezon vége van a kültéri...
Tényleg két csillagos.....Mindenre ráfér a felújítás. Főleg a fürdőszobára!!! Az ételek finomak voltak, a séfnek 5 csillag! Nem működött minden medence és ezt az interneten nem tették közzé ott tudtam meg..... A recepciósok nagyon kedvesek, a pincérek lehetnének lelkesebbek. Egyszer ki...